Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-04-23 15:14:29 följande:
    Jag tar en pokemon i tröstpris, det känns okej.

I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-04-23 15:44:45 följande:
    okej jag har en kompis som undrade om hon fick låna pengar via sms för en stund sen, hon har aldrig undrat innan eller så. Jag undrade ju vad som hänt, och hon svarar att hon behöver 700:-

jag undrar varför? Jo för att hon just nu är inlagd på psyk för att hon är manisk och shoppingberoende och har hittat en sak på tradera och får såklart inte tillgång till sina egna pengar just nu och att hon bara får 3500:- i månaden för att hon är sjukskriven...

När jag svarade att nej jag tänker inte låna ut då såklart så blev hon pissförbannad på mig och bad mig fara och flyga.

Alltså det är ju hennes sjuka jag som pratar men hon är fruktansvärt långsint gällande allt sånthär, och hon skuldbelägger verkligen. Men ni hör väl hur idiotiskt det låter?      
    Jag ser helt ärligt inte vad problemet är. Vänskap går åt båda hållen, om hon blir "pissförbannad" och långsint över en sån här sak så får du nog omvärdera vänskapen. Om någon frågar om h*n får låna pengar, skiftnyckeln, brödrosten eller vad fan som helst så finns ju två svarsalternativ, ja eller nej. Oavsett vilket svaret blir så måste man respektera det, det är inte ditt utan hennes problem.
  • Smecker
    målar havet blått skrev 2012-04-23 15:48:14 följande:
    Kan det ju vara ..det beror väl på hur man tar tillfällen,eftersom vi vill hitta ngn allihop...Utom Smecker då förstås..
    Ursäkta?
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-04-23 16:44:59 följande:
    Den där var ju fin ju. Har också i perioder funderat på tatuering... men jag är för velig i den saken... vad ska man ha? var ska man ha den? osv..osv.. sen blir det ingenting gjort och jag lägger det på hyllan..

Hur resonerar ni när ni funderar på var ni vill ha en tatuering?
    Eftersom jag höll på med thaiboxning så blev det en tatuering som anspelar på mig som fighter. En tribal-drake på vänster lår.
  • Smecker
    takida skrev 2012-04-23 16:59:02 följande:
    Haha, satt och läste på bussen och började plötsligt skratta för mig själv när jag läste att jag tar hem det stora fina priset som trådens slampaTungan ute
    Så ni andra släng er i väggen för Smecker har talatCool
    Solig Du har förtjänat det!
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 17:12:39 följande:
    Hihihi ni skulle se mig nu jag har hela håret fullt av folie och ser ut som en radioanten
    Foliehatt
  • Smecker
    målar havet blått skrev 2012-04-23 17:20:57 följande:
    öh! Har jag missuppfattat att du inte dejtar? Isåfall ber jag om ursäkt.
    Att jag inte dejtar betyder inte att jag inte vill träffa någon, eller att jag inte träffar kvinnor.. du får hålla isär saker och ting lite.
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-04-23 17:32:17 följande:
    Varför blev valet på låret?

Hehe.. vet du vilken tanke som dök upp i mitt huvud? Nu har kanske Smecker rätt igen!!! Nu tänker jag kanske för mycket igen iom tatueringar!?
    Vänster lår - jag är vänsterfotad (och högerhänt). Samt att jag har en lowkick from hell
  • Smecker
    målar havet blått skrev 2012-04-23 17:47:47 följande:
    hmm Okej det kan vara en fråga om hur man använder ordet dejta,vad det har för innebörd..Men att dejta kommer man ju aldrig ifrån om man blir intresserad av ngn ...eller...?

En dejt kan ju faktiskt också bara betyda ett möte,.för mig iallafall....men vi kanske ser olika på det...
    Absolut. Men man säger inte "jag skall på dejt klockan tolv med en kund"..? Varför gör man inte det?

Dejta kommer man visst ifrån om man blir intresserad av någon.
  • Smecker
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-23 18:08:28 följande:
    Vad snackar du om.. Det är väl tjejen som väljer?
    Inte om man är en alfa-hanne som Fredrik. Det har något med endorfiner att göra tror jag.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!