Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lelle the grey skrev 2011-08-21 22:57:06 följande:
    Man ska inte hänga upp sig på småsaker och jag tar inte stor plats så smart förvaring är att rekommendera

Då får du inte pltas med mitt hjärta i vilket fall ju.
  • Anonym (Mia)
    Lelle the grey skrev 2011-08-21 23:09:58 följande:
    jag är lastbilschaffis, van att få plats med lite till

*håller för öronen och låtsas att jag inte hörde det där*
  • Anonym (Mia)
    Lelle the grey skrev 2011-08-21 23:13:38 följande:
    menar du att det är något fel med blekfeta lastbilschaufförer?

Det var absolut det enda jag tror att jag inte ska misstolka i den meningen.
  • Anonym (Mia)
    Lelle the grey skrev 2011-08-21 23:22:45 följande:
    180cm  75kg så fet är jag inte men blek jodå

Bott i en grotta i sommar?
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-21 23:41:33 följande:
    Skärpning, ni borde gå och sova

Och hur vet du att vi inte redan gör det? Förvånad
  • Anonym (Mia)

Puffar lite så att tråden inte somnar.

• Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-22 18:51:34 följande:
    Ja då får vi se om jag och min flirt skall ses igen på lördag. Det är svårt att få ihop de få gånger jag är barnledig med kompisar, vila OCH dejter nån mer som har lite tidsproblem

Det är ju det som är det svåra när man ska ta det lugnt med barn haha att det drar ut så jäkla mkt på tiden!

Inte just nu faktiskt. Mer avståndsproblem. Äpple
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-22 19:04:57 följande:
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-22 19:00:37 följande:
    Inte just nu faktiskt. Mer avståndsproblem. Äpple
    Njae, snarare problem att hitta vettig kille. Så jag byter gärna med någon av er

Intressant att ingen sitter med fullt hus. Blanda och ge. Vad får jag per mil?
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-22 19:13:54 följande:
    Samma här! Jag hinner ingenting! I helgen var jag på 3 dejter: en gammal date som jag gav en andra chans (hinner knappt träffa honom då jag är barnfri varannan helg endast), en "ung" kille på 27 som kan bli en vän och en tredje, totalt värdelöst date. Han frågade mig senare på msn om jag var intresserad (det var jag inte men valde att fråga samma sak i stället). Då svarade han att han vill massera och kyssa mina fötter. Jag lyckoönskade honom! Tyst

Sen har jag en till på G. Vi har haft en lunchdate och sen träffades vi två dagar efter och gjorde sällskap till mitt jobb (vi jobbar nära varann). Det var den kortaste dejten ever! Varade i 20 min! Men trevlig. Sen dess har vi haft sms- och tlfonkontakt. Han är bortrest nu och kommer tbx på fredag. Hoppas i kan ses till helgen. Måste då fixa barnvakt. Honom är jag jättenyfiken på!

Säger du nej till fotmassage!?! Förvånad Flört

Någon av dem ska väl falla i god jord.  
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-22 19:24:01 följande:
    Men eftersom jag kan dejta endast varannan helg då hinner jag ju samla på mig några stycken

Stackars dig som har kö! 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!