målar havet blått skrev 2012-04-24 19:37:20 följande:
Ja men man kan väl int varken cykla eller springa hur långt som helst.Ni måste ju bo på överkomligt avstånd om ni ska kunna turfa på samma områden???
Om du kollar på min karta som jag postade så är det EN ort. Från översta till nedersta zonen så är det ungefär en mil. Finns drygt 50-55 zoner på orten.
Men han kom till mig först. Och även om man blir vald så måste jag acceptera. Eller va? vad menar du egentligen?
Att bli vald är passivt eftersom det inte är du som styr vilka som väljer dig, hur mycket du än accepterar eller inte. Att välja är aktivt eftersom det är du som söker upp och bestämmer vilka som kommer i fråga att välja dig.
Ååå jag är så harig när det kommer till sådana här grejer. Vill på något sätt att kille ska ta första steget.
Eftersom ett av mina absoluta krav är att kvinnan är framåt så är det där det perfekta sättet att sålla på. Klarar hon inte av att ta första steget så är hon inte framåt nog.
Ok jag gjorde det! Titta vad ni driver mig till människor. Nu har jag verkligen gått utanför min bekvämlighetzon Känner mig alldeles skakig för sjutton och detta är bara via en dator.