Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Dejting) skrev 2011-08-22 19:29:11 följande:
    Jag vet!!! En snubbe fick vänta i nästan en månad. Fast under tiden hann han åka till sitt hemland och i lördags när vi skulle ses, så var han 40 min sen. Jag skulle ändå på en till date efter honom, så jag var ändå i stan. Trevlig kille men som sagt, blir det bara vänner för min del. Så han hade bara 20 min på sig, sen stack jag till min nästa dejt. Haha!

Vilket race du kör! Vet inte om jag ska vara imponerad, chockad eller orolig för att du sliter ut dig i förtid.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-22 19:38:48 följande:
    Men Mia, om du sprider ut dessa 3 dejtar under 2 veckor så blir det inte så mycket. Men ibland så känns det faktiskt som om det är jobb. Haha! Nä, inte så. Men jag är rätt rutinerad nu. Det stämmer.

Professionell dejtare. Inte illa. Själv har jag aldrig vågat lägga två dejter efter varandra sådär. Tungan ute
    Hörde om en kille som hade två dejter samtidigt på två ställen bredvid varandra. Han sprang på toaletten som ursäkt hela tiden. Låter mest sm en skröna. 
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-22 20:15:30 följande:
    Orkar inte sitta hemma de gångerna jag är barnfri. Vill uuuuuuuuuuut och dejta då.

Ja vem vill inte det...
  • Anonym (Mia)

And I´m back! Eller inte. Har haft en riktig rävvecka. Lägger mina dejtingtankar på paus ett tag och koncentrerar mig på det liv jag redan har. Barnen framförallt. (Men jag kikar nog in då doch då här i alla fall och delar med mig av mina superba råd.) Jag hinner säkert dejta tids nog ändå.

Jag har inte varit här på FL eller på någon dejtingsida på en vecka. Hoppade in för att kolla läget lite bara på profilen och göra texten lite mer minimalistisk. Döm om min förvåning när jag upptäcker att Mr T ( han som jag tillbringade 1½ dygn med om ni minns) har kikat in på min sida. Varför kan man ju fråga sig. Inte har han skrivit något heller. Nåja. Inte aktuellt just nu i alla fall.  

Jag var inne i stora staden Stockholm igår. Åt middag med en (kvinnlig) kompis. På väg dit mötte jag en annan (manlig) kompis. Vi satt och pratade på T-banan - han var på väg för att dricka öl och spela biljard med sina polare - och jag passade på att tagga honom på FB på Stureplan när vi for förbi där. Det tog tre sekunder så ringde hans flickvän (som jag inte känner) och undrade vad i h-e han gjorde med mig på Stureplan när han sagt att han skulle göra något helt annat. Oskyldig

• Anonym (Mia)
    etanol skrev 2011-08-28 14:44:44 följande:
    Oooops! Prekärt läge...
    Jag skrattar fortfarande. Han tyckte också att det var ganska kul. Flickvännen har tydligen lugnat ner sig. Ha ha Men det händer mig ibland också att jag tydligen befinner mig någon annanstans än jag trott. Två dagar innan barnen skulle komma hit i somras  ringde dottern och undrade varför jag var på Cypern till exempel.Men det är härligt att man får uppleva saker som man inte är riktigt beredd på.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Singeln) skrev 2011-08-28 15:30:39 följande:
    Haha, så det kan gå!

Jag har tagit en paus från dejtingen ett tag men nu har en kille som jag pratade lite kort med före sommaren hört av sig. Inte alls min stil någonstans och jag undrar om jag ens är hans stil på tjej, men men.
    Kanske är det som krävs?

Thinking outside the box is good.
  • Anonym (Mia)
    etanol skrev 2011-08-28 21:56:18 följande:
    Dejt imorgon...hilfe...

*slänger iväg en livboj*

Erhalten!
    Anonym (ny) skrev 2011-08-28 21:55:04 följande:
    har nu bestämt mig för att inte nöja mig med något mindre än allt jag vill ha. Den killen jag haft en flirt med har inte ALLT och varför ägna sig åt honom då, mest taskigt mot honom när han kan träffa någon annan.

Jag vill ha EVERYTHING

Way to go girl! Och bra att vara ärlig med det.

• Anonym (Mia)
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-09-02 20:19:06 följande:
    Men hallå, var är alla? ute och dejtar? Inget kul händer det...

Slöar framför TV´n med de två stora barnen. Fotboll. Inte så kul. Har lagt dejtandet på hyllan på obestämd framtid.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-09-02 21:04:12 följande:
    Just ja, det är fotboll idag. Jag är totalt ointresserad och undrade lite när en massa folk skrivit på fb typ "men sverige, fy..." så jag anade att det var något sportgrejs, men inte vad. 

Men jag kanske inte ska klaga ändå, jag har ju faktiskt en dejt i morgon! Fast jag gruvar mig lite. Tänk om det blir jättepinsamt? Det jag är mest rädd för är ju att han ska vara jätteintresserad och jag bara känner nej nej nej.... Men det blir väl en övning i att vara rakt på sak då. Jag får återkomma med rapport i morgon. 

Noterar och väntar ivrigt på fortsättningen.

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!
    till Sverige!!!  
  • Anonym (Mia)
    Glädje58 skrev 2011-09-02 21:07:13 följande:
    Jag jobbar inatt, så jag kan hänga lite här.

Jag har en fundering...

Är det värre att inte få några mejl eller andra livstecken från nån på dejtsidan, eller är det värre att få trettio varje vecka från idioter?

Jag tillhör den första kategorin, en vän till mig tillhör den andra.

Brukar gå i vågor pest eller kolera liksom.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!