Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Anonym (Hustrun) skrev 2011-08-06 09:47:46 följande:
Han letar boende, svårt att säga hur lång tid det tar, just nu är det väldigt tungt. Allt sägs ju vara mitt fel, han är utan skuld trots att han är den som tagit steget utanför äktenskapet utan att försöka lösa något först. Glädje58 skrev 2011-08-05 16:48:41 följande:
Hej på dig 
Du överlever genom att slippa honom (förutom när det gäller barnen). Du överlever genom att försöka skapa ett nytt liv. Ge dig chansen att leva livet, det finns mycket bra där ute...
kram

Jag har tidigare försökt få loss lite tid för mig själv, att få åka någon timme i veckan och träna skulle göra mycket för min självkänsla, eller någon enda gång få åka och handla utan barn i släptåg, men det är ju så jobbigt att vara pappa.
Jag borde kunnat ha räknat ut hur det skulle bli, men i början var han faktiskt inte den här själviska elaka person han förvandlats till sen vi fick barn. Just nu känner jag att jag inte ens kommer att sakna honom, jag känner bara att jag tycker synd om hans nästa kvinna.
Jag ska bara finna den jag själv är, så ska jag testa det här med nätdejting, men just nu måste jag tycka om mig själv igen först.
Tack för alla svar, även de jag inte citerade. De värmde.
Kram på dig!!!