Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (nybörjare) skrev 2011-08-01 22:41:59 följande:
    Baloou, jag är så impad! Tungan ute

Kan du ge oss fler klädtips?
    Vad är tex absolut förbjudet?   
    Det borde ja kunna tipsa om, det borde vara absolut förbjudet att gå klädd som mig
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Ernst Hugo skrev 2011-08-01 22:50:08 följande:
    Ja men jag är ju för gammal för dig brukar du säga Solig

Nej men ibland uppfattar jag vad som funkar eller ej. Är själv lite feg i klädval på dejt just av rädsla n att overdressa. Sist med Bye Baby hade jag slitna jeans, skjorta och en pepitarutig secondhand-kavaj med svarta Adidas Spezial till 
    Jag är ju, vilket borde vara rätt känt numera, humörsmänniska. Jag är bekväm, har nästan som princip att inte göra mig till för någon man, utan vara jag, precis som jag är till vardags, självklart beror det lite på vart man skall gå. Men går gärna ut i jeans och gummiskor
  • HäckHäxan
    Sofia1970 skrev 2011-08-01 22:57:59 följande:
    Mitt stora problem är att jag är bekväm i väldigt många olika typer av kläder. Eller det är inget problem, det är väl jättebra att kunna vara flexibel och klä sig efter tillfället, men när garderoben innehåller allt från slitna frilufsarbyxor till silvrig aftonblåsa så har iaf jag för stort utbud att välja på för att det ska gå att välja. :D
    Tro mig man hittar allt i klädväg hos mig, man hittar faktisk det mesta hos mig överlag. Dock sålde jag min aftonklänning för någon månad sen, helt realistiskt, för när i helvete skulle jag ha på mig den igen. Vacker var den, opraktiskt som fan och numera hos en mer nöjd ägarinna

Jag vill veta att jag kan gå hem för egen maskin om jag måste (gummiskor) Jeans passar på både krogen och i skogen och jag trivs i dom.

Även om jag har kläder för att besöka ungefär vad som helst, så vet jag med mig att jag kommer vägra en alltför avancerad, dyrt ställe dejt, för det är inte den sidan jag vill visa upp av mig själv, det är inte den jag är till vardags, även om jag gladeligen springer på galej någon annan gång. Jag är en sån där som man kan ha med i både slott och koja, vill jag passa in så gör jag det, som en kemelont
  • HäckHäxan
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-01 23:21:17 följande:
    Frångår mina principer (hur ska detta sluta?).
    Jag hade svart tight tryck-knappsklänning och röda klackaskor
    Underbara skor!!!!!
  • HäckHäxan
    Anonym (ny) skrev 2011-08-05 15:10:17 följande:
    min exman är verkligen skitsnygg o jag kan säga att det inte alltid är av godo o inte fan var han lyckligare för det...

fått veta av min flirt nu att det var pga att han en gång blivit bränd som han blev så distanserad...
    Utseenden har ju sällan med lycka att göra oavsett kön. Många snygga/vackra människor tycker det är mer jobbig än roligt eller iaf mina vänner då
  • HäckHäxan
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-05 19:17:55 följande:
    Fast jag skulle kunna tänka mig att lida av att vara för vacker
    Inte jag. Skulle aldrig palla i längden, det räcker som det äroch allt konstigt som jag drar till mig ändå. Personlighet kan man tydligen få många att kroka fast sig på ändå
  • HäckHäxan
    HäxanSurtant skrev 2011-08-05 19:21:22 följande:
    Inte jag. Skulle aldrig palla i längden, det räcker som det äroch allt konstigt som jag drar till mig ändå. Personlighet kan man tydligen få många att kroka fast sig på ändå
    Alltså kom på att det lät knasigt. Menar nu inte att jag är ful, men jag är inte snygg heller, bara ser helt vanlig och normal ut typ Solig
  • HäckHäxan
    etanol skrev 2011-08-28 22:05:12 följande:
    Danke!

Inget allvarligt iaf...har ju redan nån som jag tänker på oftare än vad det är sunt...

Nåja nåja egentligen spelar det ingen roll vem du tänker på! Grejen är den att det är osunt att tänka för mkt oavsett ämne!

• HäckHäxan
    etanol skrev 2011-08-29 14:53:35 följande:
    *slutar genast upp med att tänka*

*tomt*

*tomt*

*       *

*känner mig nöjd när jag har en sån god inverkar på folk*

Oskyldig
  • HäckHäxan
    etanol skrev 2011-08-29 17:21:08 följande:
    *           *  
    SkålPlusSkål=Kräks

*sätter igång ett minimalt flöde av tänk*
    Skål

Så rätt, nu behöver du bara le, visa bh.banden och gunga lite på höfterna så faller männen som furor!
  • HäckHäxan
    Glädje58 skrev 2011-12-25 20:21:41 följande:
    Jag får känslan av att man kan få mer hjälp här på fl än i vården i en del fall.
    Det tror jag du har alldeles rätt i! Tyvärr!
    I like ass of svine!
  • HäckHäxan
    Ensamvandrare skrev 2011-12-26 01:28:17 följande:
    Undrar egentligen avd det är för fel på mig, men saknar verkligen inte "någon". Känns snarare att det är mina vänner och en del släktingar som desperat måste ha mig bortgift. Mamma och pappa har gett upp och sa igår att "ja, det blir inga barnbarn ..." då jag dessutom är ensambarn.

Men är man knäpp som vill leva ensam? 
    Nej det är man absolut inte Du får säga till dom ordentligt, det tar lite tid men till slut fattar dom nog. Jag tror de är lite det där att man räknas som lite avig, konstig, annorlunda och till viss del misslyckad om man vill leva själv, utanför normen, för alla borde väl och måste väl osv.

Men skit i det, försök få fram att du faktiskt menar att du vill vara själv, det kommer lugna sig de är jag säker på.
    I like ass of svine!
  • HäckHäxan
    Anonym (less...) skrev 2011-12-26 10:45:14 följande:

Det vore ju roligt att träffa nån på FL Glad Känner du till nån sån romans?

Och du har helt rätt, jag är tjej :) Andra forum på nätet alltså, blir inte det också nätdejting? Det kanske är bättre när man bara snackar lite förutsättningslöst- det är ju så jag fastnat för killar "i verkliga livet" förut. Men flashback?! *ryser lite*

Det finns flera i singeltråden som faktiskt är par på riktigt, så visst tusan kan det hända.
    I like ass of svine!
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2011-12-26 13:18:46 följande:
    Som tar över i mitt kök? I beg to differ.. på sin höjd om hon är intresserad av att sitta där och se söt ut medans jag lagar maten.
    Det kan jag leva med, sitta och se söt ut medan jag väntar på maten alltså OCH jag diskar gärna efter maten.
    I like ass of svine!
  • HäckHäxan
    Laurora skrev 2011-12-26 12:19:34 följande:
    Nu blev jag nyfiken vilka är det? var det längesedan? Nu ska jag pallra mig ut och handla julklappar
    Det är några par i den tråden och de har träffats genom FL. Du får nog kika in i tråden för att kolla vilka som är vad med varandra dock
    I like ass of svine!
  • HäckHäxan
    ulfsas skrev 2011-12-26 12:15:05 följande:
    God fortsättning på er allaSolig

Att ragga på jobbet tycker jag är svårt. Speciellt om det skulle ta slut då det kan vara besvärligt att jobba ihop sedan men även genom att jag har en sorts chefställning så det inte uppfattas på helt fel sätt...man vill ju inte bli känd för fel saker. 

Alternativa raggställen, hmm, i grönsaksavdelningen på ICA skulle jag tro att tjejer inte är beredda på att bli uppraggade och jag undrar om det verkligen skulle uppfattas positivt...på krogen får man förutsätta att alla är ute efter ragg på ett eller annat vis.

Tycker att alla trevliga tjejer skall komma till Sundbyberg,hehe, Flört
    Jag hade tyckt det var kul om någon raggade på mig på icas grönsaksavdelning, risken finns bara att jag inte fattar att någon raggar, jag är kass på att uppfatta sånt där och tar allt för vanligt socialt beteende och trevlighet typ
    I like ass of svine!
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2011-12-26 14:18:54 följande:
    Rena drömkvinnan. Är du bra på strålningsfysik?
    Ibland är jag det

Hmm nej jag har bara testat att bli strålad själv några gånger, men inga benbrott har någonsin upptäckts på mig och varje gång har undersökningen gått alldeles strålande om jag får säga det själv. 
    I like ass of svine!
  • HäckHäxan
    takida skrev 2011-12-26 14:22:46 följande:
    påmin katastrofala förmåga i köket? massor....
    Hmm vågar man ens ha dig i ett möblerat kök om du är en vandrande katastrof?
    I like ass of svine!
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2011-12-26 14:42:35 följande:
    Med andra ord lätt självlysande? Bonuspoäng, sparar ström.
    Jepp, jag var Rapunsel i mitt förra liv! Trasslig barndom och allt det där!
    I like ass of svine!
  • HäckHäxan
    takida skrev 2011-12-26 14:42:52 följande:
    så länge jag är på behörigt avstånd från spisen så torde d vara relativt lugnt....Obestämd
    Du är en sån man får kedja fast i vardagsrums elementet för att vara på den säkra sidan
    I like ass of svine!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!