Sofia1970 skrev 2011-08-01 22:57:59 följande:
Mitt stora problem är att jag är bekväm i väldigt många olika typer av kläder. Eller det är inget problem, det är väl jättebra att kunna vara flexibel och klä sig efter tillfället, men när garderoben innehåller allt från slitna frilufsarbyxor till silvrig aftonblåsa så har iaf jag för stort utbud att välja på för att det ska gå att välja. :D
Tro mig man hittar allt i klädväg hos mig, man hittar faktisk det mesta hos mig överlag. Dock sålde jag min aftonklänning för någon månad sen, helt realistiskt, för när i helvete skulle jag ha på mig den igen. Vacker var den, opraktiskt som fan och numera hos en mer nöjd ägarinna
Jag vill veta att jag kan gå hem för egen maskin om jag måste (gummiskor)

Jeans passar på både krogen och i skogen och jag trivs i dom.
Även om jag har kläder för att besöka ungefär vad som helst, så vet jag med mig att jag kommer vägra en alltför avancerad, dyrt ställe dejt, för det är inte den sidan jag vill visa upp av mig själv, det är inte den jag är till vardags, även om jag gladeligen springer på galej någon annan gång. Jag är en sån där som man kan ha med i både slott och koja, vill jag passa in så gör jag det, som en kemelont