Inlägg från: Anonym (Väntar...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Väntar...)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-01-02 22:28:05 följande:
    "Hej, Grattis på oss! Kl xx den xx på xx. Be there! Jag bjuder."
    Och vem har självförtroende att skriva det där då..? :-S Inte jag
    Fler förslag, även om det var grymt bra och uppskattades...!
  • Anonym (Väntar...)
    Smecker skrev 2012-01-02 22:36:16 följande:
    Tydligen vet han ju vem hon är.. Klart du hade nappat, vem kan motstå en direkt approach?
    Inte så gigantiskt stort där vi bor, så nog har han koll. Han har kollat på mig på zoosk ett par ggr nu
  • Anonym (Väntar...)
    Smecker skrev 2012-01-02 22:37:39 följande:
    Blyga flickor får inte hångla med vackra pojkar.. så se till att skriva det nu. Vad har du att förlora?
    Flickor som inte är llika vackra som grabben de spanar på har dålig självkänsla...
  • Anonym (Väntar...)
    NatalieH skrev 2012-01-02 22:43:43 följande:
    Vaddå inte lika vacker, vackrare då eller. Du fixar det ;)
    ASG, allt bra knäppa ni är
  • Anonym (Väntar...)
    Smecker skrev 2012-01-02 22:45:47 följande:
    Med det självförtroendet spelar det nog ingen roll vad du skriver, det kommer ändå inte funka. Kom igen, lite jävlar anamma har aldrig skadat.
    Kom med nån diskret smygare istället hörrni!!! Nåt så där "lagomt" så man inte gör bort sig om han inte är intresserad...!
  • Anonym (Väntar...)
    Smecker skrev 2012-01-02 22:51:46 följande:
    Men gudars skymning.. diskret smygare? "Lagomt"? Folk som raggar framgångsrikt, tror du de kör med diskreta, lagom, smygare? Vill du satsa på att lyckas eller satsa på att misslyckas? Det är de två du har att välja på.
    Är ju en fegskit jag ju!
  • Anonym (Väntar...)
    NatalieH skrev 2012-01-02 23:12:29 följande:
    och så dog det......
    Skrev nu: "Skål och grattis i förskott. När ska vi fira då? "
  • Anonym (Väntar...)
    Anonym (Väntar...) skrev 2012-01-02 23:13:33 följande:
    Skrev nu: "Skål och grattis i förskott. När ska vi fira då? "
    Han svarade: "Tack så mycket. På lördag blir det fest "
    Jag skrev tbx: " "Är samma här. tänk att vi fyller 30. Är ju fortfarande knappt mer än en tonpring ju "
  • Anonym (Väntar...)
    Anonym (Väntar...) skrev 2012-01-03 08:33:09 följande:
    Jag skrev tbx: " "Är samma här. tänk att vi fyller 30. Är ju fortfarande knappt mer än en tonpring ju "
    "tonåring" skulle det  stå förstås
  • Anonym (Väntar...)
    Smecker skrev 2012-01-03 08:35:32 följande:
    Meh.. nu börjar du komma av dig lite. Frågan var ju när NI skall fira.. säg inte att du låter det här rinna ut i sanden bara. Du vet att du kommer ångra dig.
    Men om han varit intresserad så  hade ju han bjudit till.... Må ju rädda ansiktet på mig själv ju!
  • Anonym (Väntar...)
    Smecker skrev 2012-01-03 08:38:59 följande:
    Nej, om DU hade varit intresserad så hade du bjudit till. Seriöst, det du skrev var helt okej, men lite väl lamt. Det är alldeles för lätt att missa ett eventuellt intresse, sånt kan man skriva utan att vara intresserad.
    Är väl därör jag skrev det... En smygare... Fan vad feg man är. han är trevlig, fin att titta på och dessutom singel.
  • Anonym (Väntar...)
    Smecker skrev 2012-01-03 08:50:44 följande:
    Ja. Det är 2012, inte 1958. Om du nu är intresserad, vad tänker du göra åt det? Eller skall du begränsa dig till de killar som blivit intresserade av dig först? Vill du vara en sån som aktivt väljer, eller en sån som passivt blir vald?

Kom igen nu.. vad är det värsta som kan hända? Om han tackar nej, kommer alla du känner att dö? Kommer bensinpriset att gå upp till 55.95 kr/l? Kommer du för resten av livet få betala 220 kr för en pizza? Kommer polarisen att smälta helt och orsaka global översvämning? Sätt det i ett perspektiv. Du lär känna dig bortgjord minst 5000 gånger till innan du kryper ner i kistan. Du lär bli sårad minst 1000 gånger till innan livet är slut. Men det är en del av att leva. Vill du hellre sitta hemma och uggla än att riskera något? Det är värre att ångra saker man inte gjort, för tillfället har redan försvunnit.. 
    Vad klok du är!Men den som har dålig självkänsla resonerar inte riktigt så. Den har redan INNAN man försökt bestämt sig för att man inte duger...
  • Anonym (Väntar...)
    Smecker skrev 2012-01-03 09:53:36 följande:
    Den som har dålig självkänsla sitter på hela makten att göra något åt det. Utmana dig själv istället för att resignera.
    Om 15 kg ska jag ragga på honom. Promise.
  • Anonym (Väntar...)
    takida skrev 2012-01-03 10:02:36 följande:
    då får du jobba på att bygga upp självkänslan, för kan lova att du duger precis som du ärGlad
    Jodå. Utan mina kilon är jag perfekt Ha ha
  • Anonym (Väntar...)
    Smecker skrev 2012-01-03 10:27:53 följande:
    15 kg?! Du driver med mig? Det är en riktigt dålig ursäkt.. hade du sagt 50 kg så hade jag KANSKE förstått det. De där 15 kg kommer inte förändra ett skit, för de sitter inte i huvudet utan på din kropp. Du kommer ha lika dålig självkänsla, enda skillnaden är att du kommer vara 15 kg lättare.
    Har 50 kg att tappa. minst. Men om 15 ska jag ragga!
  • Anonym (Väntar...)
    Anonym (Väntar...) skrev 2012-01-03 08:33:09 följande:
    Han svarar inte. Men den som lever får se!
  • Anonym (Väntar...)

Hmm... Surra nån vecka med en trevlig kille på HP. Han vill att jag ska messa honom. Han är "normal" verkar det som, inga konstigheter, inte för "på" och inte för ointresserad.

MEN han har ett nummer som är oregistrerat. Och jag har det INTE.  Så han får veta vem jag är, han röjer inte sin identitet. 

Hur skulle ni gjort? 

• Anonym (Väntar...)
    Cogitationes skrev 2012-06-13 16:21:23 följande:
    Det är nog generellt ganska vanligt att ha oregistrerade nummer om man frekvent träffar nytt folk, Vem vill ha en tok på halsen som man inte kan bli av med? 
    Sedan finns det ju dom som är överdrivet paranoida, Jag pratade med en sådan tjej för några månader sedan där situationen var lika, Jag fick inte ens veta vad hon hette i förnamn egentligen. Tillslut tröttnar man. 

Hade ett oreggat nummer förr, men inte dejtat på länge nu.

Är ju tjej jag, så lite försiktig är man ju. Å andra sidan bor han 15 mil bort. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!