Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Ooook.... De som gillar dominanta män är slampor. Så klart.
Det är tur att det finns bra män som väger upp mot det där skräpet.
Ooook.... De som gillar dominanta män är slampor. Så klart.
Det är tur att det finns bra män som väger upp mot det där skräpet.
Jag tror, helt ärligt, att Mr Bored borde läsa på lite om Madonna/hora-komplex. Eller söka sig till ett annat dejtingforum, tex kristna.
N.E.J!!!!!
Bored, om det vore så skulle du vara ärlig mot kvinnorna. Det är du inte utan du gömmer dig bakom att du egentligen är snäll som bara skiter i dem istället för att vara öppen med din kvinnosyn. Lägrar dem och slänger bort dem som trasor istället för att vara ärlig och förklara att de inte gjort något fel utan att det är du som söker en kvinna som håller på sig. De här kvinnorna kanske faktiskt hade genuina känslor för dig. De får stå där och tro att de bara var sex för dig.
Ja, jag anser att det hade varit fruktansvärt mycket mer ärligt och bra mot dem att förklara att du anser att de betett sig slampigt. Mycket mycket mycket bättre. Det enda du gör nu är gömmer dig bakom en falsk gentlemmanamässighet.
Och självklart har du visat negativa åsikter om tex mitt beteende?? Du har flertalet ggr sagt att kvinnor som jag är lösaktiga, slampiga, bjuder ut oss till höger och vänster och nu senast att vi inte vet hur vi ska få förhållanden att hålla i längden.
Bored, du kanske borde läsa igenom dina egna inlägg utan rosa glas så borde du med en normal intelligensnivå förstå vad vi reagerar på. Jag har inga problem med mitt beteende och bevisligen inte heller min exman, sambon före honom eller min nuvarande partner. Däremot vänder jag mig emot att bli kallad ord som är negativa. Jag anser mig inte vara en slampa eller lösaktig. Jag är dessutom helt säker på att jag vet vad som krävs för att få ett förhållande att hålla. Allt ovan är saker som du sagt att kvinnor som jag är/inte vet.
och han berör mig mycket, såpass att jag blir livrädd och träffa han, jag fegade ur när det kom på tal att träffas och sen har han inte nämnt det igen.