• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-10-06 18:43:50 följande:
    Ulfas: ASG! Det är Lemonina som kört slut på dem jag har avverkat Eskilstuna AK5an blir till att ha i Stockholm om jag blir antagen efter fystesten
    Charmigt att du alltid skriver UlfasGlad

Då blir det till att huka sig då, fast du kanske inte tänker inta den stora och ädla staden Sundbyberg.Drömmer
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-06 19:24:11 följande:

ASG! Detta är jag i ett nötskal. Jag är dyslektiker och har faktigst läst Ulfas tills nu när du sa det. Jisses! Jag som tycker jag har dysleksin under kontroll, men iblend blir det fel ändå
    Men det är så personligt och gulligt så jag föredrar om du fortsätter med UlfasSolig
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-06 19:34:56 följande:

Hahaha I will!
    Hjärta
  • ulfsas
    Heidi1 skrev 2012-10-07 16:07:53 följande:

Han har ju jag nästan fångat. Min älskling är mörkhårig, blåa ögon, 203 lång. Dock inte vältränad, men det gör inte mig något. Och han är göteborgare Eller från Lindome men det ligger brevid Göteborg.
    Man får ha ett bra rymligt samvete för att kalla Lindome för GötlaborgFörvånad Men låt gå för Göteborgsområdet....
  • ulfsas
    Night sky skrev 2012-10-07 17:58:45 följande:
    Jag har precis avspisat en kille... lite över 1.90, vaktjobb, dock stockholmare. Men singel, pappa och av vad jag vet seriös, nån intresserad? Bara säg till

Jag tycker dock lite synd om honom... han har försökt ett bra tag att få till dejter. Men vi har bara träffats 2 gånger och det klickade inte riktigt från min sida. 
    Du vet väl att den perfekta kombinationen är en Göteborgare boendes i Stockholm. Det bästa av två världar liksom. Om han exempelvis råkar vara 192 cm så är det ju bara bullseyeSolig Eller hur?
  • ulfsas
    Night sky skrev 2012-10-07 18:07:11 följande:
    Haha kan vara så

Men jag har redan hittat mig en Stockholmare på 1.94cm som jag ser vad han går för Det får räcka för tillfället haha
    Bra detSkrattande
  • ulfsas
    Heidi1 skrev 2012-10-07 19:42:02 följande:

Han har bott mycket i gbg men uppvuxen i Lindome.
    Bra. Då stämplar vi honom som ''godkänd Göteborgare'' då Skrattande
  • ulfsas
    Madida skrev 2012-10-09 19:35:14 följande:
    Jodå!

hejsan Hur är det med dig ?
    Jag heter XXX och är 36 år . Jag kommer i från två olika länder , Jag är född i Sverige
    Var kommer du i från i sverige ? Jag har bott lite över allti sverige . Det vore trevligt att lära känna dig ?
    Jag bor närheten av Naturen kusten och till Göteborg
    kram / XXX

VA, uppskattade inte du mitt lilla brevGråter

Ni kan kalla mig Kunglig Hovlevrantör för idag körde jag Kronprinsessan Mary till Stockholm. Skall inte tvätta handen på minst tre månaderSkrattande Hon var fin.
  • ulfsas
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-10 00:02:47 följande:
    Haha. 
    För att inte tala om hennes väninna. Höll på att fria när jag ändå höll henne i handen
  • ulfsas

VIQ: Var det en av de systrar som du försökte få bortgift med mig?
    Verkar som om den man som fångar henne kommer att få ett långt förhållande men där överraskningarna kommer vart femte år bara. Trodde det fanns fler ställningar än så.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!