Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-04-19 18:24:57 följande:
    Jag tycker definitivt inte att man ska vänta för länge för jag vill gärna veta om man passar ihop sexuellt.
    Ja... Jag har provat att hålla på mig till äktenskapet och det blev ju... katastrof. Så nä tack, never again!
  • FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-04-19 19:13:49 följande:
    Laga mat är ju kul, man kan ju göra det tillsammans. Själv föredrar jag om hon sitter och ser söt och smart ut medan jag lagar maten, det tar ett tag innan man lär sig hur man skall röra sig ihop för att inte gå i vägen för varandra i köket. "Ställ dig här istället så hånglar jag upp dig när jag är åt det hållet".
    Yeah, så ska det låta!
  • FjärilVingad73
    FredrikCA skrev 2012-04-19 19:16:25 följande:
    Men snälla du, Man tar inte guld medalj första gången man springer marathon. 
    Vi sprang marathon i 15 år och det gick från katastrof till värre.
  • FjärilVingad73
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-19 19:19:16 följande:
    Meh... jag hare ju lämnat en liten varning till dig, blir lite orolig över din dejt... Men undviker du vältränad kille utan barn som egentligen är nån annantans ifrån så går det nog bra
    Ingen fara, han har åkt på blodförgiftning och kan antagligen inte komma, ligger inlagd på sjukan.....
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-04-19 19:21:54 följande:
    Vanilla... skulle vara kul att starta en tråd med olika uttryck för att älska/knulla Glad
    pippa?
  • FjärilVingad73
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-19 19:26:13 följande:
    Hahaha kom på mig själv med att jag ahr bilder i huvudet på hur ni med lite mer anonyma profiler (utan bild på er ser ut) Nu rasade min världsbild (nej inte på riktigt) när jag kom på att ni troligtvis inte alls ser ut som jag tror
    Mm... skulle vara rätt kul att se bild på alla, iaf de som hänger i tråden mer permanent...
  • FjärilVingad73
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-19 19:28:18 följande:
    Mm i mitt huvud har du mörkbrunt rakt hår i en kortklippt frisyr och är lite konservativt klädd hahaha
    Haha! Lägger till dig i min adressbok så kan du se några bilder i mitt galleri...

• FjärilVingad73
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-19 19:39:47 följande:
    Aj då!
    Japp, stackaren.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!