Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-05-10 22:56:35 följande:
    Haha! xD

Tänker inte skaffa barn med första bästa. Är inte säker på att jag någonsin vågar skaffa barn med någon ny, har man barn ihop får man ju lixom dras med varandra jämt på något vis iaf...  
    Jag vet inte om det är någon bra idé att skaffa barn med någon gammal heller..
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    FredrikA80 skrev 2012-05-10 23:02:22 följande:
    Haha! nej det skulle du inte.
    Nej du har rätt, hon hade buntat ihop dem och kickat ut dem innan de fattade vad som hände. När takida kör över någon så är det inte ens roadkill kvar..
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-05-10 23:02:27 följande:
    Haha, inte? Förvånad
    Eller vad vet jag, det lät bra i huvudet iaf.
  • Smecker
    FredrikA80 skrev 2012-05-10 23:06:53 följande:
    Tro fan det när det är sådana töntar hon träffar hela tiden. 
    Om du tror att du ger henne en match IRL, så be my guest. Jag hämtar popcorn och förbandslådan.. takida, kommer jag behöva defibrillatorn den här gången?
  • Smecker
    FredrikA80 skrev 2012-05-10 23:09:48 följande:
    Hahah det är lika kul varje gång att slänga ut lite trångsynta kommentarer och som på ett brev på posten så nappar samma fiskar varje gång :)
    Det finns andra trådar man kan göra sånt i. Eller så kan man starta en egen tråd ifall man nu absolut känner för att slänga ur sig lite trångsynta kommentarer.
  • Smecker
    FredrikA80 skrev 2012-05-10 23:15:38 följande:
    Jo men det går ju bra i denna också, Man behöver inte vara gravallvarlig hela tiden- Det blir lätt lite tråkigt då :)
    Det var ju bra att DU tyckte att det var roligt. Vet inte hur många av oss som är online nu tycker detsamma.
  • Smecker
    FredrikA80 skrev 2012-05-10 23:14:48 följande:
    PS! För dom som fortfarande inte fattade att jag framställde en stereotyp sportfåne.

Jag är inte speciellt sportintresserad överhuvudtaget, Kan tolerera och titta på typ längdskidåkning och skidskytte- Men sommarsporter överlag är ointressanta. Faktiskt var det ett problem i mitt förra förhållande för "exet" var jätte fotbollsintresserad och jag tycker nog fotboll är bland dom mest idiotiska och ointressanta sporterna som uppfunnits. 
    Stereotyp sportfåne? Ah ok.. undrar vilken stereotyp jag tillhör, som BARA kollar på muay thai och mma, och föredrar jämställda förhållanden.
  • Smecker
    takida skrev 2012-05-10 23:19:01 följande:
    Jag ska gå och kolla på blåvitt på ullevi med sonen, det är fina grejer detSkrattande
    Jag genomled 90 minuter av allsvensk fotboll för att store pojken ÄLSKAR fotboll. Själv hade jag hellre ansat brösthåret med pincett.
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-05-10 23:25:16 följande:
    Du är nog rätt unik... Inte nödvändigtvis bara för det där då. :P
    Haha tack vännen Solig
  • Smecker
    FredrikA80 skrev 2012-05-10 23:31:35 följande:
    Du är väl helt enkelt en icke stereotyp sportfåne. Jag personligen tycker kampsport är rätt långtråkigt att titta på men det är ju olika, Det finns ju dom som gillar att titta på biljard eller poker också.

Jämställda förhållanden tror jag inte du är speciellt unik att vilja ha, Det är nog dom allra flesta. 
    Men så ibland heter det en sak i teorin och en annan i verkligheten. 
    Intressant.. jag noterar din åsikt i frågan. Nästa fråga är vad som kännetecknar en "sportfåne".
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!