Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2011-11-26 14:45:42 följande:
    Ska jag också vara lite neggo idag, så känner jag alltid när jag ovanstående fras "Visst, det tror jag också, tyvärr kommer det inte att hända förrän 2034 och då ligger jag på hemmet med liggsår"
    Näää så där ska du inte tänka. Du om någon här i tråden har ju förespråkat positivt tänkande! {#emotions_dlg.flower}
    Glädje58 skrev 2011-11-26 14:49:32 följande:
    Hoppas det är du som jobbar på smhi, som levererar de felaktiga prognoserna. Och att din nuvarande prognos är helt fel :) 
    Hehe tack du.. jag hoppas också den är helt fel :)

Fast jag hoppas min prognos "har det hänt förr så lär det hända igen" är helt korrekt!  Glad
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-26 15:30:05 följande:
    Ja du är så välkommen till sthlm så! Glad

Så dejten gick över förväntan alltså?!

Puh.. jag har också tråkigt. Synd att du bor nere i skåne.. Jag hade definitivt varit på!

Klöset skrev 2011-11-26 17:02:03 följande:
    Ååh ja vad synd!! Jag har försökt med hintar både här och där men inget napp. Tråkigt haha. 

Det är nackdelen med att ha varit ensamvarg och förlitat sig på pojkvänner. Det biter en i rumpan när man blir singel och har kommit på att det är kul att gå ut  
    Japp synd... inge napp här heller.

Jag sitter och funderar på ett par skor jag nog tänker ta och köpa till mig i morgon.... roligare än så verkar det inte bli just nu.

Hörrni!!!

Jag har kommit på ett ställe för tjejer att ragga.. på typ biltema!
    Var där idag och vandrade runt med en dunk motorolja i handen... rekommenderas! Glad

Klöset skrev 2011-11-26 18:55:02 följande:
    Oh my. Då kanske man blir fast med en oljig mekaniker med feta muskler. Det går ju INTE för sig

Oskyldig 
    Inte? Nä, så klart inte Tungan ute Hur tänkte jag egentligen? Man skulle ju kunna tro att jag var desperat... 
    Klöset skrev 2011-11-26 19:08:35 följande:
    Hahahaha

Skojade lite! 
     Ja, det gjorde ju jag med... 

Nu har jag så tråkigt att jag loggat in på Hp fast jag bara önskar att jag aldrig mer ska vilja logga in där. Jag hoppas ju att det ska funka mellan mig och min dejt.
    Men ändå är jag så beroende/nyfiken på vad som händer på dejtingsidorna... suck!

Anonym (Smålandsmorsa) skrev 2011-11-26 19:41:09 följande:
    Det där med biltema tyckte jag om förresten.
    Ja, där finns det ju övervägande med killar och som ensam tjej där i bil/båt/mc/vertygsdelen känner man blickarna... 
    Fast jag vet inte vad de tänker egentligen, de tänker säkert *stackars lilla gumman helt vilse från heminredning/köks/leksakshyllorna* Skrattande

Fast jag var inte alls ute efter sånt och var inte alls vilse... motorolja, here I come... {#emotions_dlg.djavulsk} 
    Klöset skrev 2011-11-26 19:57:35 följande:
    Båda är tysta. Så antingen har de mördat varandra eller så är de fast i sängen.

Tyst 
    Ja, vi får väl hoppas då att de är kvar i sängen! "Färsking" levde ju i morse iallafall Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!