• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Idag är det min tur att ligga nerbäddad i soffan hela dagen, kan inte påstå att jag mår något vidare bra direktRynkar på näsan

• takida

nu har jag varit iväg och inhandlat ingefära, så nu ska förkylningen skrämmas bort

• takida
    Heidi1 skrev 2012-03-05 10:59:18 följande:
    Ja fast ibland är inte en proffig person rätt för det tyvärr gäller att hitta rätt. Jag hade väldigt mycket och bra stöd från min chef när jag mådde dåligt efter att jag hade separerat.
    i den vevan som jag gick isär med mitt ex mådde jag riktigt skit, av flera orsaker. Mitt ex "tvingade" mig att gå och prata med någon, först fick jag träffa en läkare som ville ge mig massa piller. Tack men nej tack. Sen skickade hon mig till en kurator. Jag var där en gång, och visst det var skönt att prata av sig med en person som inte kände någon av oss men det var liksom inget för mig. För egen del ger det mer att prata med mina vänner. Och precis som dig fick jag bra stöd av mina chefer. 
    Fast hittar man en bra samtalskontakt tror jag det skulle vara guld värt. 
  • takida
    Legacy skrev 2012-03-05 11:56:58 följande:
    Hahaha nu görs escape planen upp ifall det inte funkar ikväll alltid lika kul
    du är ju i mina trakter ikväll så kan jag komma och rädda digCool
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-03-05 11:58:43 följande:
    Plan? Det är väl bara att dra om det känns åt helvete fel?
    alltid bra med en backup plan!
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-03-05 12:20:23 följande:
    hehehe det gör du säkert

Fick precis ett mail av en upptagen man, Hej och nej tack, block  
    värst vad alla får mail av upptagna kvinnor/män, tror jag kanske fått två st under alla mina år jag nätdejtat.
    och när jag väl fått det så måste jag ju svara dem bara för att komma underfund med varför de vill ha nån vid sidan av.
  • takida

Smecker du som är så smart kan väl hjälpa mig... Funderar fortfarande på det här med csn och pengar. Om mitt företag råkar glömma betala ut min lön i juni så jag får den i juli istället så måste det väl vara lugnt eller? För pengarna räknas väl först den månaden man får dem?

• takida
    Smecker skrev 2012-03-05 12:28:46 följande:
    Ja
    Då är mitt problem löstGlad
    förra året glömde de betala ut min lön trots att jag påminde dem så då skippar jag att påminna dem innan månaden år slut i år bara:)
  • takida
    Smecker skrev 2012-03-05 12:34:03 följande:
    Eller be dem vänta en månad. Väldigt många studenter gör så, av helt outgrundliga anledningar.
    Men en hel månad blir tajt har ju en hel drös med räkningar som ska betalas....
  • takida
    Night sky skrev 2012-03-05 12:25:19 följande:
    Hur bra/dåliga är ni här i tråden att prata/berätta om vad ni tycker om en person ni dejtar?
    Beror ju lite på hur många dejter man vart på med personen ifråga. Att berätta att det inte klickar är jag nog rätt bra på. Men har vanligtvis svårare att berätta att jag tycker om personen. Tror jag eller kanske inte. Hmm måste nog fundera lite. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!