Jag funderar skapt på att återgå till mitt gamla vanliga singelliv igen och skita i allt vad dejting heter.
Jag är en evig singel helt enkelt för jag mår inte bra av det här. Mådde så himla bra innan jag började bry mej om detta med att ev. försöka träffa nån.
Så då får jag säga "Hejdå" till er, vill ni mej nåt så får ni skicka pm så kan vi kanske bli vänner på fb eller nåt istället
Nänänänä, kommer inte på tal... Har inte så värst lycka med dejtandet jag heller men jag håller mig kvar ändå..
Alla lyckas väl inte alls... vet inte hur många dejter jag har gått på sen i somras som bara skitit sig och jag har mått mycket dåligt periodvis... och då pratar jag bara sen i somras då tråden började... har ju gått på skit dejter mycket längre än det
Och du.. jag tror inte alls på det där att du inte skulle kunna få till nån dejt... tror det finns många som skulle vilja gå på dejt med dig.. men är du lite för kräsen kanske?
Men självklart ska du gör som det känns bäst för dig och jag ser fram emot att träffa dig och ett par av de andra tjejerna i tråden här framöver