Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-03-06 19:54:31 följande:
    Vanilla: Jag röstar för blont Det är finast!

Sen måste jag hålla med om att du ser ung ut

Vi är ju lika gamla du och jag och jag ser nog några år äldre ut än du  

Tack för rösten äsch en plattång och bra smink så ser man lite yngre ut
  • Vanilla ice queen
    NatalieH skrev 2012-03-06 20:01:35 följande:
    Tror det börjar bli vårkänslor i tråden, händer lite på dejting fronten, roligt!

Inte här dock Jag ger upp snart, finns inga som duger och duger de så är inte jag intressant som det verkar  

Samma här massor med vårkänslor Ibland är det torka på herrfronten och så helt plötsligt måste man välja mellan flera som är jättebra. Bara att vänta in bättre tider
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-06 20:21:54 följande:
    Ja mitt ex har ju officiellt förstört min kväll. Tårar i ögonen, ont i magen och allt. Fett ogött att gråta faktiskt. Sorry att jag kommer här med min skit igen men vet inte om jag smäller igen datorn och kurar ihop mig och tar en ny bättre dag imorgon eller hur jag ska göra.

Nää var med i gemenskapen . Vad har hänt? Att umgås med ex är oftast INTE en bra ide...
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-03-06 20:27:19 följande:
    Komma, eller komma hit? Det förstnämnda får du fråga McSteamy/McDreamy, det sistnämnda borde bli någonstans mellan aldrig och never ever..?

Hahaha tack för gästvänligheten
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-03-06 20:32:07 följande:
    Du är bara ute efter min whiskey, glöm det. Min whiskey är väldigt fin, och lägger inte upp sig för vem som helst.

Meh *genomskådad*!
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-03-06 20:38:27 följande:
    Ha! Du har säkert druckit fler än 9 whiskey i ditt liv.. slampa.

Tavk men faktigst inte
  • Vanilla ice queen
    Niklas2k skrev 2012-03-06 21:32:02 följande:
    Jag är också väldigt försiktig med att låta barnen träffa dejter. Exet var inte lika försiktig och det var mycket prat om olika killar från och till. Jag tror att det inte är speciellt bra för barnen. Nu har ju jag varannan vecka "ledig" så det finns gott om tid att dejta.. även om jag har lagt det där på is för tillfället.

Fick höra saker som att "mamma och xxxxx träffas inte längre för att de inte vill vara kompisar mer" och ungarna funderade mycket. Tur att de ofta tänker högt så att man kan prata om det. :)

Varför har du lagt det på is?
  • Vanilla ice queen

Har ni tjejer varit med om att er date varit väldigt ovälutrustad där nere någon gång? Gick det bra ändå? Jag måste haft tur men inser ju att man säker åker på det någongång. Jag menar om medel är 15cm så måste det finnas massor under?!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!