Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Borgarbracka skrev 2011-11-28 00:09:22 följande:
    ...Däremot menar jag att nätdejtningens farliga sida är att man kan leta fram nya "kandidater" hela tiden, pga. utbudet är så pass stort...
    Utbudet är stort men frågan är hur stort utbud det finns, som passar just dig och dina behov. Men som du säger, det lär alltid finnas någon lite längre fram hela tiden. Frågan är bara hur långt det är mellan fullträffarna. 

Om det nu visar sig att den här kvinnan är helt fantastisk för dig. Så skulle jag kunna tänka mig att det vore en höjdpunkt att vara med på förlossningen av det barn som ändå ska växa upp med dig. Det kan väl ge väldigt starka band.
  • Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-28 01:12:41 följande:
    Så kom man hem och katten är sämre igsn. typ skinnflådd i nacken ,,,,, kollade biverknongar o  de kan hända men vdfaaaan GråterDöd
    Stackarn. Är det något han har gjort själv?
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2011-11-27 23:24:39 följande:
    ...Lika bra att gå och lägga sig tidigt, jag ska upp klockan halv sex och ringa min vän som ska väckas inför hennes första arbetsdag...
    Klockan är 02.36 och jag är nu redo att gå och lägga mig. Så kan det gå när man har trevliga människor att prata med Glad

God natt på er. Snart är klockan halv sex och då ringer min väckarklocka  {#emotions_dlg.djavulsk} Zzzzzzzz...
  • Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-28 11:08:31 följande:
    Ja inte jag för senast jag gick så somnade jag haha illa när jag ändå tycker musiken är bra
    Rätt så imponerande att du kunde somna på en konsert av den kalibern. Jag somnade dock när jag var med min vän på bio och såg Harry Potter :)
  • Glädje58
    Anonym (Mikaela) skrev 2011-11-28 09:03:08 följande:

Nu var det klart! Jag känner mig sketasnygg igen :p

Roligt att höra  Glad  Det låter ju som du kom från göteborgstrakten?
  • Glädje58
    Mikesh skrev 2011-11-28 08:35:49 följande:
    Jag bara älskar mitt jobb :)
    Jag med, för nu kan jag sitta hemma och äta frukost vid den här tiden  Glad
  • Glädje58
    kristinah skrev 2011-11-28 11:40:57 följande:

...näpp - back to the books of horror...

Is it your bank books?
  • Glädje58
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-28 13:44:50 följande:
    Hörrni: har en fråga jag undrar om nån i tråden har nått svar på:

vad gör man med "onliners"; dvs sådana som mailar:

"hej, hur är det?"

när man svarar vänligt, å frågar nått tillbaka, så får man en online'are igen. Och igen, och igen, och igen. Mail efter mail, med EN rad. ????? Så otroligt tröttsamt och vad är poängen egentligen? Vad gör ni med sådana? Slutar svara? Eller?
    Sluta svara eller fråga vad han vill egentligen. Ev blocka honom..
  • Glädje58
    Anonym (Irriterad) skrev 2011-11-28 14:18:01 följande:
    .... frågar vem o hur jag känner personen ifråga...
    Beror mycket på hur han frågar tycker jag. Och själva syftet.

Men jag antar att han inte gör det på ett trevligt sätt eftersom du reagerar som du gör. 

Är det något annat som också stör dig, tänker på om du är extra känslig för att han har andra mindre trevliga egenskaper? 
  • Glädje58
    Anonym (Irriterad) skrev 2011-11-28 14:50:23 följande:
    ...Han säger det på sitt sätt dvs rakt o hårt, så är han som person och han menar ej ng med det, tycker jag är tokig som säger att han anklagar mig.. men jag vet inte är känslig för att folk lägger sig i vad de inte har med o göra...
    Det låter lite konstigt det du säger...

...att han säger det rakt och hårt...

...så är han som person...

...anklagar dig för att vara tokig...

Det är en sak, men att han lägger sig i sånt som han inte har att göra med. Det är något annat. Är allt lika dåligt eller är det mest att han har synpunkter på ditt tidigare liv? 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!