Inlägg från: Anonym (Axl) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Axl)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Har Axl gömt sig tro?   
    Ha.. Nä.. Jagat rätt på ungarna.. Borstat gaddarna och läst saga så nu ÄNTLIGEN ligger allihopa till sängs och jag kan återgå till mitt hm andra familjeliv..
    Seså.. Vad har jag missat?
  • Anonym (Axl)

Stämmer. Glad

Anonym (cocacola) skrev 2012-04-23 21:22:24 följande:
    Det låter för övrigt som rätt många barn det där, minst 3?
  • Anonym (Axl)

För min del spelar det inte så stor roll om det är lera eller choklad.. Jag är inte kinkig.

• Anonym (Axl)

Viq & Takida : Varför skriver ni hej isåfall för.. Skriv bara : Tyvärr.. Skriver just nu med någon annan som känns helt rätt. :) Skrämmer garanterat iväg de flesta..

• Anonym (Axl)
    Legacy skrev 2012-04-23 21:38:45 följande:
    Fick hjärtslag förut J bad mig sätta mig ner så vi kunde prata hon han såg så nedstämd ut. tänkte bara jaha där tog min lycka slut. Men han ville bara sitte och mysa och prata Skäms
    Oj.. Vad kul. Hoppas det går bättre den här gången då. 
  • Anonym (Axl)

Nej. Inte alls galet. Om jag vore medlem på nån sida så skulle det vara ganska charmigt (enligt mig)  - eller ja.. Jag skulle nog inte ens ha fattat hinten. .. Du kan ju i förbivägen nämna nåt om vilken bra musiksmak han har eller etc etc för att få igång nåt att skriva om. Lycka till.

• Anonym (Axl)

3 st. Och ja det är trevligt.. Ibland smått kaotiskt.. Lite som villa villerkulla det här..  Fast utan häst och apa..

målar havet blått skrev 2012-04-23 22:22:50 följande:
    Bra ölsmak har du iallafall......Jag jobbar extra på systembolaget,ibland är det ju smaktester i personalrummet...den tillhör mina favvisar.
    Wot! Nä, nu tar du din bike nästa gång du och jag är barnlediga och kommer hit och sen så sätter du dig och jag i min soffa och myser m varsin öl medan åskan mullrar och blixtarna slår ner..  Sen får vi se vad som händer.. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Axl)
    Smecker skrev 2012-04-23 23:13:29 följande:
    Åh du skulle bara veta hur många man råkat ut för som fejkat sin bild på ett eller annat sätt..
    Oh fy fan.. Håller med..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!