Inlägg från: målar havet blått |Visa alla inlägg
  • målar havet blått

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-04-19 18:22:12 följande:
    Jag har inget emot själva principen. Jag säger bara att det förmodligen inte fungerar för mig, Men så är jag ju the love doctor också, lite mer sensuell, lite bättre ;)
    sensuell? Det gillar jag.
  • målar havet blått
    Smecker skrev 2012-04-19 18:23:49 följande:
    Tråkigt. Det här är bättre:
    " target="_blank">

Nej högst otrevligt!!!

Däremot Taekwando,det skulle man lära sig..fick en liten inblick av en instruktör..fick veta att man tydligen kickar med benet från det andra hållet ..Ha HA .alltid lär man sig ngt.
  • målar havet blått
    FredrikCA skrev 2012-04-19 18:27:51 följande:
    Jag skojar bara :) Jag är skit oromantisk, på sin höjd kanske jag bäddar åt henne.
    sensuell är ngt annat än romantik ;)
  • målar havet blått
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-19 18:39:38 följande:
    När jag hör ordet sensuell tänker jag på människor som kallar sex för älska hahaha. Inget fel med det men jag fixar inte det riktigt...
    En sa tillmig för inte så länge sen..säg inte knulla.det gör man med någon man inte har känslor för.Älska gör man om man tycker om personen.Det tyckte jag va fint.
  • målar havet blått
    FredrikCA skrev 2012-04-19 18:46:55 följande:
    Hmm ponera att jag ska bjuda en dejten på mina mikrovärmda pommes och stekta hotdogs hur serverar man detta på ett sensuelltsätt?
    Ha ha det skulle jag kunna skriva en novell om,men inte här, .....men det kan jag inboxa dig sensuell novell kommer..jag garanterar att ordet älska kommer att ingå..Flört
  • målar havet blått
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-19 19:03:07 följande:
    Hahaha och den kan du servera i naveln Perfect dippskål...
    Nu börjar det bli sensuellt Flört
  • målar havet blått
    Smecker skrev 2012-04-19 19:13:49 följande:
    Laga mat är ju kul, man kan ju göra det tillsammans. Själv föredrar jag om hon sitter och ser söt och smart ut medan jag lagar maten, det tar ett tag innan man lär sig hur man skall röra sig ihop för att inte gå i vägen för varandra i köket. "Ställ dig här istället så hånglar jag upp dig när jag är åt det hållet".
    Fan nu beskriver du min absoluta dröm dejt ;)
  • målar havet blått
    FredrikCA skrev 2012-04-19 19:19:28 följande:
    Smecker när han lagar mat till dejten ;) 
    ">

" target="_blank">

jag lade upp den på fb 2ggr ! ..ingen förutom jag gillade det;)
  • målar havet blått

Ja just det varför så många anonyma avatarer? Drömmer

• målar havet blått
    Glädje58 skrev 2012-04-19 19:39:36 följande:
    Vi får väl inboxa varandra i så fall
    Ja ska vi göra  de?   Ang vad man säger om sex..jag brukar säga att jag vill para mig!Flört

Typ,Ska vi gå och para oss?  Men de är nog bara jag som uppskattar det  HE HE
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!