• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-01-02 22:15:51 följande:
    känner inte heller så vuxen ibland, specielt inte när jag ibland får vissa leg när jag köper cigg och då är jag 31 snart 32
    jag brukar oxå få visa leg:) rätt kul faktiskt, visst att jag ser ung ut men ser kanske inte ut som 18 längre.. Men tar det alltid som en komplimangGlad
  • takida
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-02 22:21:12 följande:
    Suttit och ätit glass (Ben&Jerry's Strawberry cheesecake) så nu är munnen så kall att jag knappt kan prata.

Tänkte ni ville veta
    klart vi vill veta! antecknar febriltFlört
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-01-02 22:27:27 följande:
    suck vad sugen jag blev på fillidutter nu, vill ha
    o vad tusan är fillidutter?
  • takida
    Smecker skrev 2012-01-02 22:28:05 följande:
    "Hej, Grattis på oss! Kl xx den xx på xx. Be there! Jag bjuder."
    hade jag vetat vem personen var o iaf lite intresserad så hade jag lätt nappat!
  • takida
    Anonym (Väntar...) skrev 2012-01-02 22:38:46 följande:
    Inte så gigantiskt stort där vi bor, så nog har han koll. Han har kollat på mig på zoosk ett par ggr nu
    men se då till att dra iväg ett sånt mail booyah skrev! Friskt vågat hälften vunnetCool
  • takida
    Anonym (Väntar...) skrev 2012-01-02 22:40:50 följande:
    Flickor som inte är llika vackra som grabben de spanar på har dålig självkänsla...
    skönhet sitter i betraktarens ögon! 
  • takida
    Anonym (Väntar...) skrev 2012-01-02 22:47:46 följande:
    Kom med nån diskret smygare istället hörrni!!! Nåt så där "lagomt" så man inte gör bort sig om han inte är intresserad...!
    fast har du bara hälsat på honom innan o ska ta kontakt med honom så blir d svårt med en smygare. Bättre att gå all in;)
  • takida
    Anonym (Väntar...) skrev 2012-01-02 23:13:33 följande:
    Skrev nu: "Skål och grattis i förskott. När ska vi fira då? "
    Bra jobbat!! Hoppas han napparGlad
  • takida
    etanol skrev 2012-01-03 08:43:07 följande:
    Jag satt på kammaren och funderade lite igår...
    Varför utgår man alltid från vad den andra tycker? Varför utgår man inte  från vad man själv vill?
    Alla snackar om raka puckar, men man håller ändå på att slår i snårskogen för att skönja var den andra står innan man själv törs.

Larvigt.
    Fr.o.m. nu utgår jag från vad jag vill. Sådetså.

Godmorgon.
    Helt rätt inställning!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!