Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-08-27 08:42:56 följande:
    Jag har inga som helst planer, bara ta dagen som den kommerGlad
    Det lät ännu softare faktiskt!!
  • cajsasmamma
    takida skrev 2012-08-27 12:57:10 följande:
    Ja hur soft som helstGlad idag bestämde jag att jag ska tillbringa andra dagen på min semester med att Skäms jobba.. 
    Kommer bli en riktigt rolig dag, jag är galen jag vetCool
    Anar att du har en dejt på g? 
    Du låter som jag, jag hade en veckans semester och jag åkte och tävla med 2 hästar första dagen Skäms

Jo jag har en dejt på g
  • cajsasmamma
    Racer x skrev 2012-08-27 13:12:55 följande:
    Då får du skylla dig själv Tungan ute
    Skrikandes menar du på allvar att CM skulle vara nykter på ett bröllop?? Tokstolle!!!  
  • cajsasmamma
    Racer x skrev 2012-08-27 23:12:36 följande:
    Näe, men du kunde väl fixat någon som bar fram åt dig .

jo det hade jag med  ett tag men sen var jag tvungen och mingla och springa på toa
  • cajsasmamma
    Racer x skrev 2012-08-27 23:26:40 följande:
    Har alla slumrat till bara för att jag har börjat jobba sketet skift igen.
    Nä men jag kollar på "Fjärran" . Vart fan hittar dom alla idioter?Obestämd
  • cajsasmamma
    Anonym skrev 2012-08-27 23:55:23 följande:
    Såg denna tråd och tänkte att alla här säkert är dejting experter. Så här kommer min fråga? Idag var jag på en dejt där vi skrattade otroligt mycket, vandrade tills vägar tog slut bokstavligen och retades med varandra på ett positivt sätt. Oftast när jag varit på dejt och det känns bra så vill jag med en gång smsa för att se om personen vill ses igen. Vill nog få bekräftelse på att han också kände samma sak. Tyvärr är det oftast så att de inte gjort det vilket får mig att tvivla på min egen förmåga att tolka dejten rätt. Så när ska man skicka ett sms utan att verka för desperat eller för "på"? Finns det någon tidsram tycker ni? Denna gången ska jag verkligen försöka att inte smsa. Han får höra av sig. Vad finns det för tydliga tecken på att dejten gått bra? Finns det några generella sådana tecken? Min andra lyckade dejt på länge enligt mig själv och sist så höll dejten med om det. Kanske börjar jag bli bättre på det här Glad
    Skriv ett sms imorgon eftermiddag och tacka för en trevlig dejt, sen får du se vad du får för svar. 
  • cajsasmamma

Satan i gatan vad jag är trött! 

Men imorgon är det meningen att jag ska på fikadejt ... Tycker faktiskt att det ska bli spännande... är nog hundra år sen jag gick på dejt sist, exet och jag hoppade över dejtandet!  

• cajsasmamma
    Night sky skrev 2012-08-29 16:33:22 följande:
    CM: Åh fikadejt! Vad kul! Lycka till! 
    Tackar! Ska bli spännande!
  • cajsasmamma
    Niklas2k skrev 2012-08-29 16:35:32 följande:
    Får man sova på jobbet?
    Jag får det Bruka göra det varje dag faktiskt i en halvtimme  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!