Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Borgarnracka: Varför inte bara träffa henne och känna efter!?! Du verkar ha mycket planer utan att ens träffat henne:)) Lycka till!

• Vanilla ice queen

Anonym(Sa): Jag svara inte på sånna mail öht. Jag svarar endast på de som skriver något vettigt efter att ha kollat deras profiler om det är ngt att ha:)) Kanske taskigt men jag är ju inte där för att döprata.

• Vanilla ice queen

Anonym(sa): Jag kräver inte heller långa brev. Men en personlig presentation och vad som gjorde att de kontaktade mig brukar fungera bra:))

• Vanilla ice queen

Anonym(irriterad): Jag tycker det låter alarmerande. Hur länge har ni träffats? Jag skulle nog dra fort om min partner betedde sig så...

• Vanilla ice queen
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-28 15:24:42 följande:
    EN chans då.     (fast känner igen det där när personen säger att man är tokig eller nått, när man säger vad man upplever; ingen bra vibb av det.. Ett ex förstod jag inte HUR svartsjuk och kontrollerande han hade varit förrän efteråt, för var så subtila saker, och jag var alltid "knäpp" om jag trodde att han var svartsjuk; han var ju "bara omtänksam" och "vänlig".. )
    Fy jag har nyligen tagit mig ur ett äktenskap som var så på slutet. Mycket svartsjuka och sånt. Hoppas det löser sig för dig!!!
  • Vanilla ice queen

Äsch då, kunde inte hålla mig borta från match;)). Jag har en kul dejt framför mig men varför skulle jag inte kunna få flirta runt lite under tiden Hahaha och de som skickar snuskförfrågningar kan ta sig långt upp i 2an;))

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!