Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Borgarnracka: Varför inte bara träffa henne och känna efter!?! Du verkar ha mycket planer utan att ens träffat henne:)) Lycka till!
Borgarnracka: Varför inte bara träffa henne och känna efter!?! Du verkar ha mycket planer utan att ens träffat henne:)) Lycka till!
Men alltså hur gick det för de i tråden som var på date? Jag är ju nyfiken;))
Anonym(Sa): Jag svara inte på sånna mail öht. Jag svarar endast på de som skriver något vettigt efter att ha kollat deras profiler om det är ngt att ha:)) Kanske taskigt men jag är ju inte där för att döprata.
Anonym(sa): Jag kräver inte heller långa brev. Men en personlig presentation och vad som gjorde att de kontaktade mig brukar fungera bra:))
Anonym(irriterad): Jag tycker det låter alarmerande. Hur länge har ni träffats? Jag skulle nog dra fort om min partner betedde sig så...
Glädje58: Hahaha
Äsch då, kunde inte hålla mig borta från match;)). Jag har en kul dejt framför mig men varför skulle jag inte kunna få flirta runt lite under tiden Hahaha och de som skickar snuskförfrågningar kan ta sig långt upp i 2an;))
booYah: Hahaha;)) Well, så länge jag slipper stå naken med en kamera framför spegeln är jag nöjd;D