Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-05-02 11:05:16 följande:
    Men grannen rör sig väl bara kring knäskålarnas riktlinjer?
    Ungefär så ja...
  • FjärilVingad73

Hur lång tid brukar det ta innan presentation och bild är färdiggranskade på HP?

• FjärilVingad73
    lemonina skrev 2012-05-02 13:50:40 följande:
    Det beror lite på..Ibland kan de vara snabba men ibland rätt sega. En gång tog det en timme medan en annan gång tog det en hel dag.
    Oki... Får träna på tålamodet än en gång då... Obestämd Flört
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-05-02 18:55:00 följande:
    Är den klar nu? Drömmer
    Haha, jodå, det tror jag nog!
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-05-02 23:45:47 följande:
    Det dyker upp nya sker varje dag nu, nya saker som försöker inskränka påmitt vnliga glada öppna jag.
    Legacy, du är en snygg och jäkligt trevlig tjej och jag HATAR att säga det här: jag får såna jäkla dåliga vibbar av det du berättar. Det är som att höra om hur det var för mig i vintras med det där puckot jag dejtade... På fem veckor gick jag från mitt glada spralliga jag till en dag för dag mer och mer hunsad och nertryckt tjej... Han kom med kritik, insinuationer om att jag flörtade med allt och alla och misstankar om att jag låg med andra... Jag sa upp bekantskapen med mina vänner, jag la ner WF och FB för jag "kunde ju träffa killar där"... Till slut var jag rädd att säga nånting, för han kunde hitta fel på ALLT...

Till slut var jag inte mig själv, och det enda som räddade mig var att min bästa vän rakt ut hade sagt att hennes alarmklockor klämtade för fullt vad gällde den här killen, att han var kontrollerande och svartsjuk och att han skulle inskränka mitt liv tills jag var en nedtryckt rädd tjej... Och jag var nästan där... Hennes ord snurrade dock runt i huvudet på mig och en dag åkte jag helt enkelt bara hem till honom och packade ihop mina saker och gick... Jag kunde för fan inte ens jobba på slutet, hade jag inte messat honom på 10 minuter så undrade han vad jag hade för mig... Det var helt jäkla ohållbart!

Sen kom mordhoten, sms- och telefonterrorn....

Jag säger INTE att J behöver gå till såna extrema metoder, men snälla underbara Legacy... Man kan älska någon fast han inte är bra för en... Jag hade också starka känslor men jag var bara tvungen att tänka på mig själv, vad som var nyttigt för MIG. INGEN kille är värd att man trycker ner sig själv och förändrar sig. En bra kille ska acceptera en som man är.

Hoppas du inte tar illa upp att jag är så rak, men jag gillar dig tjejen, och jag vill dig väl...

Hjärta
  • FjärilVingad73

Jag ska faktiskt på DEJT idag! Solig

• FjärilVingad73
    FredrikCA skrev 2012-05-03 09:01:12 följande:
    Vad kul!!! =)
    Japp!! Glad
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-05-03 09:32:51 följande:
    Härligt!!! Glad

och jag tar till mig och lyssnr på vad ni säger tro inget annat, den här dagen kommer gå så sakta jag behöver ju få prata ut med honom, jag behöver få ur mig min frustration också över hur det känns just nu.   
    Tänker på dig!! Och jag hoppas verkligen att jag har fel!

{#emotions_dlg.flower}
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-05-03 11:39:57 följande:
    Fast ni måste ju ge mig en chans att prata med honom nu låter det som ni dömer ut honom direkt det känns ju inget kul för mig heller, effekten blir ju typ att då slutar jag ju skriva om det. Sen så är det ju inte s att jag inte får prata med andra män liksom, och jag glömmer ju faktiskt aldrig mobilerna annars, tillochmed jag undrade vad som hände så jag kan faktiskt förstå om andra reagerar.

Så alltså det känns ju bara fel om alla typ dissar honom stenhårt nu bara för att det är lite groll, det är ju sånt här man få¨r se om det går att reda ut. Sen har han ju bara haft ett förhållande innan, så det är ju inte så att han slitut ut en hel radda tjejer och i ärlighetens namn så verkar hon en smula rubbad liksom   
    Jag hoppas som sagt var att jag har jäkligt fel!!! Vill inte döma honom, jag utgår nu bara från mina egna erfarenheter.... Och jag hoppas att han visar sig stå över våra farhågor!

Sluta för allt i världen inte skriva om det vännen, det är bra att ventilera! Jag dömer inte, jag hoppas att du får vara lycklig med din J för du verkar verkligen gilla honom! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!