Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

giftgrodan skrev 2011-12-01 18:28:46 följande:
     Att bara ligga och hångla och prata hela natten är den absolut mysigaste inledningen på en relation jag kan tänka mig.
    Det tycker jag också låter mysigt. Frågan är bara om det går att genomföra. Är en av personerna mer drivande så är väl risken stor att det blir samlag i alla fall.
  • Glädje58

Såg på HP att de gör reklam för en pjäs "Får jag chans?". 

"...handlar om dejting. 
    Hur gör man? Finns det några regler, förhållningssätt eller tips som faktiskt kan hjälpa i sökandet efter kärleken? 
    Jag och min ensemble har med Devising som arbetsmetod improviserat kring temat, läst böcker, skrattat och slitit våra hårstrån för att försöka komma fram till; Hur man gör. Detta är resultatet av vår undersökning. "

Stockholm såklart... 

• Glädje58

Och sen är det speeddejting...

"Därför har vi efter två föreställningar anordnat speeddejting. Den chansen finns efter föreställningen den 11:e och 21:a. Det finns 20 platser så här är det först till kvarn som gäller. Kostar inget extra. Vågar du testa?
    Först teater sen får du testa på att avslappnat och kanske med några tips i ryggsäcken, ge dig ut, om du vill, i dejtingdjungeln. En helkväll på Cafe Klavér. Kanske, kanske finns kärleken där, bredvid dig i publiken? Inget vi kan garantera men vi garanterar dig en härlig, rolig upplevelse." 

• Glädje58
    giftgrodan skrev 2011-12-01 18:22:25 följande:
    fast det verkar ju onekligen svårare att få dejter om man inte skriver presentationer av det slaget... vore intressant att göra ett litet experiment, ha samma bilder men skriva totalt olika presentationer och mäta utfallet i antal mail.
    Jag kan ju säga att jag har fått fler mejl till min idiotprofil på HP än vad jag har fått till min riktiga. Sorgligt men sant
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-01 18:56:16 följande:
    ... Jag har väldigt svårt att föreställa mig hur jag skulle kunna umgås med honom utan att röra vid honom. ..
    Men röra honom kan du väl göra. en kram och lite kel är väl inte fel. Och jag tror att han skulle tycka om det också Solig
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2011-12-01 18:56:11 följande:
    Jag kan ju säga att jag har fått fler mejl till min idiotprofil på HP än vad jag har fått till min riktiga. Sorgligt men sant
    Fick mejl för fem minuter sedan till idioten. Nu har vi mejlat fram och tillbaka några gånger...
  • Glädje58

Skulle jag be någon komma hem efter att ha träffats några gånger så skulle det vara för att hon kanske vill smaka på lite dansk påläggschoklad. Fast nu är jag inne på sista paketet så tiden är begränsad. Snart är de slut.

• Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-01 19:20:04 följande:
    Jag är inte bäst på allt. Jag är ganska dålig på att backa med släp t.ex
    Det är jag med, men va tusan, efter en stund så har väl du också gjort det du skulle med släpet. Hur var det nu, man tittar i backspegeln och vrider åt motsatt håll. Låter som man skulle prova samma sak med dejting...
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-01 19:21:41 följande:
    Ja det tror jag verkligen han skulle tycka om. Men om man ses, umgås, hittar på saker och kelar. Är man då vänner?  Är det inte då man dejtar?
    Men kela bara lite lite grann då, bara för att inte hamna i dejtträsket.
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2011-12-01 19:06:22 följande:
    Fick mejl för fem minuter sedan till idioten. Nu har vi mejlat fram och tillbaka några gånger...
    Nu har en till mejlat mig, vad fan är det med kvinnor egentligen. Varför dras de till idioter?  Demon
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!