Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-01 19:28:58 följande:
    Men jag vill inte kela lite grann. Jag vill HA honom!
    Du kan inte äga honom, är det det han känner?
  • Glädje58
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-12-01 19:32:19 följande:
    Kanske har han dyslexi, men jag faller verkligen inte för denna text...

"Kärlek byggs upp gennom kominikation och intresanta samtal jag har både brister och fel men har nu lärt mej av minna mistag och lärt mej av dom. Skriv du som har har är i rätt ålder och är utåtriktad med mycket energi framförallt ett snyggt indre och ha stil. Och som kan smitta av sig med ett härl... "
    kominikation skulle jag också vilja lära mig, de som håller på med sånt verkar ha det så roligt  
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-01 19:34:07 följande:
    ... Jag vill ha koll på saker och ting.
    Det här är nog pudelns kärna tror jag (eller hur man nu säger det). Jag tror att det sätter käppar i hjulet för många nya relationer. Varför måste man ha så mycket koll redan från början. varför inte go with the flow och känna efter vart det barkar. Har man inte tid med det längre?
  • Glädje58
    Smecker skrev 2011-12-01 19:32:19 följande:
    Jag vet inte, komma ihåg saker är inte min starka sida. Skall hämta fusklappen, den ligger i jeansen.

... som ligger i tvättmaskinen.. fan.. Tungan ute
    Efter tvätten så har den krympt till tre steg...
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2011-12-01 19:28:04 följande:
    Nu har en till mejlat mig, vad fan är det med kvinnor egentligen. Varför dras de till idioter?  Demon
    Och nu är det tredje som har mejlat mig...
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2011-12-01 20:04:09 följande:
    Och nu är det tredje som har mejlat mig...
    Håller på att mejla med fyra samtidigt nu.
  • Glädje58
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-01 20:32:02 följande:
    ojojoj, funkar d så bra med badguy pressen?
    Det är ingen bad guy, det är en idiot guy    En riktig tölp som knappt kan skriva och har en liten skev bild av hur livet borde vara
  • Glädje58

Nu är det inte så att de trånar efter den här karaktären, de har dock brytt sig om att kommentera hans sätt. Men en av de fyra som jag skriver till just nu har jag avslöjat att hon kan hitta mitt riktiga jag på en annan profil. Vi har skrivit fram och tillbaka rätt mycket just nu. Får se vad detta kan leda till...

Det sorgliga är att jag knappt har fått några mejl till min riktiga profil. Men tölpen får uppmärksamhet... 

• Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-01 20:42:15 följande:
    ... Jag måste vara hemsk eftersom jag råkar såra män utan att tänka på det:(( Eller så är män alldeles för känsliga! ...
    Vi män är riktigt känsliga av vår natur, se bara hur det går när vi åker på en förkylning... Och ni pratar om att föda barn är jobbigt...
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-01 20:50:36 följande:
    Glädje58: Hahaha är du man. Har trott att du är kvinna tills nu
    Rätt kul (eller?) att alla tror det Tungan ute  Du är inte den första som blir lurad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!