Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Färsking!) skrev 2011-12-04 22:48:50 följande:
    Jah hade allt jag vill ha för att vara bra men tydligrn var det inte btra nog.

Jag ärr enkel. Jag ¨vill och vågar om Niklas cill de¨t.

Jag tycker allt gick för fort nä du att nu klippte allt.

Jag sörjer än jag ver att du doolde mycket men jag vill ge dig en chanc ti   
    Förlåt mig söta du, men är du nykter?
    etanol skrev 2011-12-04 22:50:44 följande:
    Hur tänker du nu, han blev rätt upprörd vet du. Vet du verkligen vad du vill?

Tänker snällt att du erkänt ett misstag officiellt, tänker mindre snällt att du borde ta detta med honom privat.

Lycka till.
    Cosan skrev 2011-12-04 22:51:19 följande:
    Hm, skrev ett elakt slag till dig, men kändes inte bra, så raderade. Se till att planera in något roligt så kan det nog bli bättre Glad
    Ja det låter ju iofs trevligare än att få en smäll i huvudet.
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-04 22:53:36 följande:
    Ja det låter ju iofs trevligare än att få en smäll i huvudet.
    NatalieH skrev 2011-12-05 16:49:32 följande:
    Menar att jag kanske inte har nåt där att göra om jag inte kan träffa folk hur som helst :(
    Fast hörrödudu! Nu får du rycka upp dig. Vadå sviker? Inte har där att göra o.s.v.?
    Alla har väl olika förutsättningar att ses, eller hur? Vill du träffa nån och bli kär? Ja då ska du stanna. Vill du inte? Nej, avsluta medlemskapet då.
    Rätt person har väl ändå lite tålamod attvänta med att ses ett tag om det är svårt för dig att få ihop en tid.
    Smecker skrev 2011-12-05 18:01:28 följande:
    Beror ju lite på hur högt man lägger ribban.. min ribba är ganska hög (pun intended), och därför är det inte alla som klarar att lägga upp sig över den (yep, pun intended.. again).
    Hahaha
    Anonym (ny) skrev 2011-12-05 21:42:57 följande:
    hmm tyckte den var jobbig att läsa, lite för krånglig, för mkt "ord" liksom. försök förenkla den lite. Nästan lättare tycker jag att bara skriva nåt kort och sen får folk fråga vad de undrar, men det är kanske bara jag haha
    Haha, så ska du se min presentation. Den har ännu mer ord, tankar och idéer. Orkar inte pojken läsa så var han nog inte rätt ändå. Så tänker jag

Skittrött så nu ska jag sova. Men även kramsjuk så...-gruppkram-  Solig

Anonym (ny) skrev 2011-12-06 19:31:24 följande:
    ja man tycker det.
    Jag vet inte om det är bra att vara helt ärlig. Jag vill ju vara det men man hör ju alltid att man inte bör prata om sitt f d liv så att säga. Anledningen till att jag dock inte KAN/VILL ses så mkt nu i början har ju dock med mitt f d liv att göra, ska man då säga det eller ska man låta bli?!
    Var ärlig utan att berätta info som är onödigt för honom att veta. Och gnäll inte eller snacka skit om exet. Det är mitt tips
    Smecker skrev 2011-12-06 20:51:16 följande:
    Fan, du är verkligen inte så dum som jag ser ut!
    Är det ens möjligt att vara så dum?

Kyss
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!