Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-03-11 22:37:39 följande:
    Står han ut med dig nu när du är som värst med allt omkring så tror jag att det kommer föra er närmre varann{#emotions_dlg.flower}
    Verkar vara en bra man du träffat på.)
    Ja, jag är väldigt förvånad faktigst. En riktigt bra kille verkar det vara (och snygg;))
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-11 22:43:45 följande:
    Hm okej imorgon alltså jag ska sova över, jag ville det för att slippa vara uppe sent och köra och för att jag vill. Han skrev att han jättegärna vill det med men kan man lita på det? Jag frågade ju han kanske egentligen tycker jag är pissjobbig, men han skriver skitsöta saker hela tiden. Jag vågar ju knappt lita på positiva saker folk skriver numera. Saker som ger hopp, och jag vill Inte vara för mycket, men han verkar verkligen gilla mig och ni har nog förstått att tycke uppstått från min sida med.

. Nojjor. 
    Men du! Lita på att han vill det Det kommer bli görbra tror jag
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-11 22:52:09 följande:
    Tack mina vänner jag behöver pepp ibland. Jag är egentligen i en ganska låg period med mycke kring mig och då sviktar själförtroendet.
    Men vet du! Du har en snygg kille som vill att du sover över, du är jättesöt (har sett bilder...) och du verkar jättetrevlig! Skärpning
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-11 23:00:04 följande:
    Tack!!! vad snäll du är! Jag tycker ju inte jag ser så söt ut, hittar en massa defekter men jag försöker väga upp det med min personlighet men nu blev jag glad, jag får sällan höra att jag är söt eller något {#emotions_dlg.flower}
    Hahaha vem hittar inte defekter på sig sjäv?!. Vet inte hur många gånger jag varit på G till doktor plastikkirurg... Har alltid ångrat mig dock när jag kommit på hur mycket kul man kan göra för pengarna i stället
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-11 23:13:39 följande:
    Du är ju den sista som behöver förändra något på dig själv du du ser ju jättebra ut
    Tack men jag hittar skavanker överallt... Man gör ju det på sig själv.
  • Vanilla ice queen
    Madida skrev 2012-03-11 23:08:29 följande:
    Nu är min andra dejt med denna kille avslutad och den kändes bra. Mycket bra. Och konstigt. Även idag skicka han sms strax efter han hade åkt. Vi får helt enkelt se vad som händer. Fröken Madida är iaf förvirrad :)
    ´Kul och spännande {#emotions_dlg.flower}
  • Vanilla ice queen
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 00:06:13 följande:
     Du? Varför då? Du ser ju jättefin ut, har ju varit avis för att du måste ha det lättare på singelmarknaden som ser så bra ut!
    Tack tack men alltså alla hittar väll skavanker på sig själv tanken var inte att fiska komplimanger här utan att berätta för Legacy att det nog är mer regel än undantag att man hittar skavanker på sig själv.... Nää jag tror inte att jag har det lättare på singelmarknaden. Går på nitar eller hamnar i trubbel hela tiden hahaha
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-03-12 00:46:39 följande:
    Och smulorna i sängen. De funkar som en vaggvisa.
    Japp och ljuset från dataskärman får talgkottköteln att tänka att nu jäklar är det natt Hmm kanske ska ta en red bull på detta
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!