Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Mia) skrev 2011-12-08 19:47:05 följande:
    Lättare sagt än gjort ibland...
    Varför? Är du så osäker på vem du är, vad du vill och vart du är på väg? Är det inte lättare att slappna av och vara sig själv? Vi människor lever här ett kort tag, varför slösa bort ditt liv på att vara någon annan, något annat?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    kristinah skrev 2011-12-08 22:54:04 följande:
    boooYaaahhh!!!!Tomte
    Howdy doody! Skål
  • Smecker
    Cosan skrev 2011-12-08 22:59:25 följande:
    Ja, vem vet Flört

Ingen större miss, kan jag säga. Skickade 16 mejl och 0 svar, 16-0 säger väl sitt tydliga språk. Stod lite halvnaken, försökte spänna upp mig och putade med rumpan. Tanken var att attrahera de som sökte någon som inte tog sig själv på så stort allvar, vilket många skriver. Mitt budskap med bilden gick verkligen inte fram kan jag säga Tungan ute
    Intressant.. du lägger alltså upp en bild på dig själv där du står och ser ut som om du skall skita på dig? Och ingen nappar? Vart är världen på väg..
  • Smecker
    Cosan skrev 2011-12-08 23:40:32 följande:
    Hm, undrar vad kvinnor egentligen menar med äventyrlig i sina presentationer? 

Att du inte tvekar en sekund på att lägga alla dina pengar på dem
  • Smecker
    kristinah skrev 2011-12-08 23:59:40 följande:
    ulfsas - hur går det med raggandet?
    Trodde piloter hade samma enkla som överläkare - liksom bara att välja och vraka på jobbet.
    Stämmer inte min bild av det där kopplet av kabinpersonal som svansar efter dig mellan flygningarna eller kikar in i cockpit och bjuder på kaffe med leende som tillbehör?
    Jag tänkte säga "Kaffe och en avsugning på långflygningen", men eftersom det är lite för grovt för just den här tråden så säger jag det inte.
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2011-12-09 00:11:05 följande:
    hmm du gjorde ju det ju
    Nej nej, sa att jag tänkte säga det.
  • Smecker
    etanol skrev 2011-12-09 09:52:40 följande:
    Gravid?
    Don't drink & drive har man ju hört talas om, men vad fan blir det där? 
  • Smecker
    Laurora skrev 2011-12-09 09:47:55 följande:
    På riktigt jag mår tvärilla, finns det piller att köpa mot illamåendet? Typ sjösjuk känner jag mig, det blir så ibland under fel förutsättningar men alla andra tillfällen har jag lkunnat ligga ner. Nu är jag ju på jobbet! ....och ska köra sen jue. *gnäller*
    Prostafen eller Calma på Apoteket.
  • Smecker
    Laurora skrev 2011-12-09 09:59:40 följande:
    Don´t f*ck and drive tänkte jag rent spontant, asså det lär ju vara en trafikfara om något
    Fast just den varianten känns väl lite overkill.. eller vill man att det skall ta sig extra mycket?
  • Smecker
    kristinah skrev 2011-12-09 10:19:12 följande:
    Fråga på Apoteket. Och var noga med att berätta om du äter annan medicin. Tror många åksjukepiller har en triangel, dvs-inget hit att köra bil
    Finns ingen triangel längre, du tar medicinen på eget ansvar.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!