Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Halloj på er! Är tröttare än tröttast och ska skutta in i duschen. Har för övrigt knatat typ 1 mil idag och siktar på att försöka hinna med detsamma imorgon. Underbart väder!

Vaknade upp helt prickig i ansiktet imorse, not fun! Troligtvis stresslelaterat? men gårdagen spökar ju lite...   

• Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-05-21 22:27:59 följande:

Visst är det härligt Glad

Det vare jättehärligt!
    Glädje58 skrev 2012-05-21 22:29:02 följande:

Hur lång tid tog det förresten? Jag brukar gå 65 minuter men har ingen aning om hur långt det är

Har för ovanlighetens skull ingen koll. Men vet att jag brukade hålla typ 5,5 km/h förut iaf och tror att det är hyffsat normalt
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-21 22:43:05 följande:
    Skulle tippa på att det är stressrelaterat ja. Du måste ta hand om dig{#emotions_dlg.flower}
    I know! Ett av alla måsten jag nästan drunknar i för tillfället. Eller övar simfärdighet i kanske... :P Men bara tanken på allt jag ska hinna ta itu med under de närmaste två månaderna är, tja - inte jättenice, men det måste helt enkelt gå på något sätt.
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-21 23:15:33 följande:
    Jag skulle vilja testa det ..men har inte kondis för det  ...

Nä nu måste jag uppsöka snarklådan..ska upp i morgon  sov gott sötisar
    God natt!
  • Cocacola

Lixom känner hur den där stressnivån minskar när jag nu kan lägga till, försenad mens som symtom.  Vilket mkt väl kan bero på just stressen men ändå... It doesn´t help!  Ska dock försöka släppa nojjiga tankar ett tag och istället läsa lite i boken "Femtio sätt att träffa den rätte" och sen sova en sväng. God natt!

• Cocacola

Den här dagen är bara too much... Kräks

Började iaf med att göra ett graviditetstest. Tanken var helt enkelt att bara utesluta saken och sluta nojja helt i onödan. Men till min jävlligt stora förvåning visade testeländet Plus Förvånad Stämmer ju fint ihop med hur jag kännt mig senaste dagarna dock.

Så dagen har väl till stor del gått åt till att smälta tanken. Gravid Inte världens bästa tillfälle direkt. Jag som lagom börjat få någon slags plan för allt. En graviditet och en Baby ändrar ju lixom allt, eller komplicerar iaf. Samtidigt som just det varit vad jag haft svårast att bearbeta på sistonde, att det kommer att dröja länge innan det blir någon mer, om ens någonsin. Så minst sagt blandade känslor. Har dock mest haft stillestånd i skallen med mitt förflutna i åtanke, ett + behöver inte alls betyda att det blir någon bebis i slutändan, och det blir det inte heller för jag började blöda nu ikväll och har ont. Knaprar värktabletter så för tillfället är det bättre även om det gör ont nu med. Vet inte alls vad jag känner, förnuftmässigt vet jag att det här nog var lika bra men hade ju varit bättre om det inte varit alls.

Slänger in att jag också fått infon att exet kommit i kontakt med ett gammalt ex till sig och uppenbarligen är intresserad eftersom han snackade om boende och att ha bor för litet ifall det skulle bli något mellan dem då hon hade 3 barn och övervägde att flytta in här... :P

Är jag vaken eller drömmer jag? Crazy day... 

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-22 22:09:53 följande:
    Holy bandoly! {#emotions_dlg.flower}
    Kan man säga...
    målar havet blått skrev 2012-05-22 22:10:37 följande:
    Men Cocacola,jobbig situation för dig nu då...Rynkar på näsan
    Håller mig till mitt mantra "det går över"
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-22 22:11:02 följande:
    Cocacola: Förvånad{#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Crazy eller hur?
    Legacy skrev 2012-05-22 22:43:03 följande:

Men gud, alltså jag vet inte vad jag ska säga mer än STOR KRAM! Du alltså prata av dig hur mycket du vill och behöver fattar att det måste vara chockartat. {#emotions_dlg.flower}
    Har ovanligt lite ord, kanske chocken? Eller bara, äh jag vet inte...
    Glädje58 skrev 2012-05-22 23:10:46 följande:
    Vad har du för planer för det här om du verkligen är gravid?
    Skulle jag redan klurat ut det alltså? :P När jag babblade om planer menade jag dem jag hade innan igår morse, men det verkar som att jag kan hålla mig till dem. Men borde nog ringa gyn. Vill inte.
    takida skrev 2012-05-23 00:06:25 följande:
    Vilken jobbig dag för dig, vet inte vad jag ska säga men vi finns här om du behöver skriva av dig{#emotions_dlg.flower}
    Yes. Det lär nog komma en del, tror jag.
    nu123 skrev 2012-05-23 00:32:05 följande:
    Sjuk dag! Håll huvudet högt och kallt! :)
    I will! Men just nu gömmer jag mig för omvärlden, några timmar iaf.
    lemonina skrev 2012-05-23 11:39:47 följande:
    Ojoj vilken soppa! Vet inte vad jag ska säga riktigt, mer än att jag hoppas det löser sig.{#emotions_dlg.flower}
    Allt löser sig.

Tack hörrni! Illamående och värk idag, knaprat värktablett och ska lägga mig i solen, försöka läsa och låta allt sjunka in. Inser att jag borde ringa gyn också, är väl ingen panik - det enda de gör är ju att konstatera att allt kommit ut sen. Det kan man ju iofs chansa på ändå eftersom det är troligast men den här värken gör mig lite nojjig. Brukar inte ha ont. Skit.

• Cocacola
    takida skrev 2012-05-23 15:45:25 följande:
    Är du orolig så tycker jag du ska ringa till gyn bara för att lugna dig själv. Ta hand om dig{#emotions_dlg.flower}
    Ska bita i det sura äpplet och ringa imorgon. Sånt där brukar ju sköta sig själv men iaf, orkar inte fundera på en grej i onödan just nu.
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-23 16:02:52 följande:
    Stor kram till dig cocacola!!!! Är det med exet du blivit gravid? Hoppas det löser sig och om det är ett mf att du får det konstaterat och kan gå vidare
    Tack! Japp, men inte enligt honom...   Intressanta argument han kommit med minsann, kreativt tänkande? Obestämd Men jag har bland annat hunnit få utlåtande om min senaste mens (som han väl inte har koll på?) och fått höra att det är vanligt att graviditetstest visar fel sådär i början. Håhåjaja...
    Madida skrev 2012-05-23 16:10:59 följande:
    Megakram till dig, Cocacola! {#emotions_dlg.flower}
    Tack!

• Cocacola
    takida skrev 2012-05-23 16:18:38 följande:
    Nu ska jag hoppa in i duschen sen drar jag ner på stan. Kvällen ska spenderas på stan sittandes på en uteservering och snacka skit och dricka vinGlad
    Det lät nice!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!