Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Inga röda skor alls, min garderob saknar nåt helt klart förstår jag när jag ser bilden.
Inga röda skor alls, min garderob saknar nåt helt klart förstår jag när jag ser bilden.
En kompis till mitt ex (en helt normal ung med trevlig, fötterna på jorden, såg rätt bra ut och ordnad ekonomi) blev ihop med en kvinna med flera barn (4 olika pappor), kronofogdeskulder hon struntade i, såg risig ut (sliten hela hon liksom) och de var ihop i flera år.
Man behöver inte köpa hus eller dyr bil. Man behöver inte ens flytta ihop på ganska länge. Du har ju tagit tag i livet och håller på att reda ut det. Det finns inget att prata om liksom. Jag frågar inte mina dejter vad de tjänar och om de är bra på att betala räkningarna. Det är deras pengar, deras räkningar. Jag tjänar mina pengar och betalar mina räkningar. Det är väl egentligen först när det börjar bli så pass allvarligt att man funderar på att flytta ihop som det är intressant, men så länge du kan stå för din del av boende och mat (och dina räkningar) och han för sin del (och sina räkningar) så kan ni ha separat ekonomi.
Jag är helt övertygad om att det inte är kört för dig. Prova andas djupt och njut av den här dejten oavsett vad den leder till. Ta inte ut problemen i förskott.
Själv hittade jag den perfekta mannen, verkade ha samma typ av intressen, gillade samma säker och allt var bra. Synd bara att han inte hade några egna barn och ville ha två.
Ja, väldigt snabbt innan det ens blivit en första dejt. Har märkt av dem också.
Okej, jag jobbar med mig själv och åldersrasismen. jag har precis tackat ja till att ses nästa vecka till en som är 30. Han ville ses tidigare egentligen, men jag har smockfullt den här veckan med andra saker. jaja, jag kommer hinna ångra mig ungefär sjuttielva gånger innan det är dags. ![]()
Och jag inser att jag inte är förvirrad alls. Jag har funderar på varför han som skickade meddelande varje dag här ett tag inte skickade några mera så går jag in och kikar och inser att jag inte svarat på hans senaste meddelande. Jag kanske behöver jobba igen och komma in i rutinerna.