Inlägg från: Anonym (Mojo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mojo)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2011-11-02 21:47:07 följande:

Hur ska man kunna tänka rationellt när man har råkat ut för nåt sånt? Det låter helt galet

Det är svårt, men absolut inte galet. Om man lyckas är det ett bra sätt att gå vidare...
    (Tro mig, jag har själv suttit fast i tankar som mal om varför saker hände på ett visst sätt, när man lyckas tänka rationellt tar man ett stort steg framåt.. 
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 22:01:33 följande:
    Jo, jag vet att det var bättre att det hände nu än sen. Men det är så många kraschade drömmar som snurrar runt i min hjärna nu.

Min bittra presentation går förvånansvärt bra. Bättre än min riktiga. Börjar undra om killar överhuvudtaget läser det man skriver?
    Usch, prata inte med mig om kraschade drömmar... Har själv på ett helt annat sätt än du 'förlorat' vad jag kände var den perfekta framtiden.... Det kräver viljestyrka, och då och då trillar jag dit igen (tex i måndags som jag nämnde), men det är allt längre mellan gångerna.
  • Anonym (Mojo)

Lily11: Hej förresten Glad
    Tänkte ju inte på att jag hade samma namn...Flört

• Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 22:13:03 följande:
    Typ...fast det konstiga är att det verkar vara mer seriösa killar som hör av sig. Jag har fått frågor om jag är bra på att laga mat tex =) ...Det finns nog en del bebissugna killar med.

Hmm, är det en seriös fråga? Skrattande
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 22:11:26 följande:
    Jag lider med dig. Jag har också gått igenom kraschade drömmar tidigare av andra slag än relationsmässiga. Det är jobbigt när man inte själv kan styra sitt liv.

Jag är normalt den som har väldig kontroll över både liv och känslor, men den här gången trillade jag dit. Först himlen, sen rätt ned i avgrunden... Flört Nåja, har hämtat mig hjälpligt iaf.
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 22:17:10 följande:
    Ja, det var faktiskt det. Det var en bebissugen bonde som ställde den. Han vill typ ha en tjej som tog hand om gården och förde generna vidare =)

Och då kunde laga mat så att han inte svalt ihjäl?
  • Anonym (Mojo)
    Cosan skrev 2011-11-02 22:18:55 följande:
    Attan fick lite väl mycket ångest när jag kollade runt på HP, Hur i hela friden ska man kunna hitta någon där man passar med? Helst sjukt alla gillar resa, shoppa, mysiga hemma kvällar. Tror inte kvinnor som jag passar ihop med registrerar sig på sådana sidor. Vart hittar man freaks som är normala känslomässigt?

Jobbar själv med rekrytering, det är lite som att läsa CVn
  • Anonym (Mojo)
    Cosan skrev 2011-11-02 22:18:55 följande:
    Attan fick lite väl mycket ångest när jag kollade runt på HP, Hur i hela friden ska man kunna hitta någon där man passar med? Helst sjukt alla gillar resa, shoppa, mysiga hemma kvällar. Tror inte kvinnor som jag passar ihop med registrerar sig på sådana sidor. Vart hittar man freaks som är normala känslomässigt?
    Helgon.se?
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 22:23:52 följande:
    Ja, han var själv dålig på att laga mat.....det är lite 1700-tal över hela grejen. Bonde söker fru som kan laga mat och föda barn...

Du kanske kan sälja den programidén?
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 22:30:05 följande:
    Jaa....som ett praktiskt "bonde söker fru" utan känslor....tittarrekord??
    Speciellt om man tar med första fasen i det där med att göra barn i programmet... Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!