Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-08-29 18:21:11 följande:
    CM: Lycka till på fikadejten!!! Glöm ej att rapportera!!!Solig
    Rapport kommer imorgon kväll
  • cajsasmamma
    visma1 skrev 2012-08-29 19:42:05 följande:
    Ja varför ska man dejta?
    Jag dejtar för jag tycker det är så förbaskat roligt är lite av en översocial person och skulle helst umgås med olika personer 16 timmar om dagen. 
    Tycker att det är tråkigt på kvällarna är man är ensam hemma med dottern, blir så lätt rastlös då  
  • cajsasmamma
    visma1 skrev 2012-08-29 20:13:12 följande:
    Aha, jag träffar ingen halvintressant bara för att få vara social, då träffar jag mycket hellre en kompis.
    Men man kan ju aldrig veta om personen är heltintressant förrän man har träffat personen ifrågan!
  • cajsasmamma
    visma1 skrev 2012-08-29 21:33:35 följande:
    Jo jag tycker att det säger ganska mycket om en person utifrån hur den uttrycker sig i skrift. Men jag är väl petig, kanske därför jag fortfarande är singel.
    Men måste alla dejter leda till att man hittar direkt den rätta partnern i ens liv? Jag kan lika gärna hitta en vän förlivet.  
  • cajsasmamma
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-29 23:24:11 följande:
    Hörrni alla singlar, vad brukar ni äta på dagarna, seriöst hur ser en matdag ut? Jag inser att jag är en nutritionskatastrof hahaha. är lite nyfiken om det bara är jag?
    Så här på ett ungefär ser min "mat-dag" ut
    7:00 lätt frukost( fil med frukt, yoghurt med flingor och ifall jag vet att jag ska ha en stressig fm så tar jag en modifast)
    10:30 Då äter jag en brunch ägg, sallad, sill, ja det jag hitta i kylskåpet på jobbet.
    14:30 Lunch
    18:00-20:00 beroende när vi kommer hem ifrån stallet. Men oftast går smiter vi in till min mamma och käka husmanskost.
    Och om vi har ätit tidig middag så kan vi äta lite yoghurt innan Cajsa lägger sig vid 20:30-21:00 
  • cajsasmamma
    takida skrev 2012-08-29 23:15:18 följande:
    Blir visst en oväntad dejt imorgon Glad
    Lär bli riktigt, hm grymtFlört
    Lycka Till  
  • cajsasmamma
    Cocacola skrev 2012-08-30 08:51:19 följande:
    Hehe, ungefär samma här. Jag tog en oplanerad flygtur med landning i gruset. Varför har du ont?
    Rider du? 
  • cajsasmamma
    cajsasmamma skrev 2012-08-30 10:14:43 följande:
    Rider du? 
    Varför försvinner delar av inläggen man posta med mobilen?

Tänkte skriva "Rider du? För du låter som jag när jag red i hästar och ladda i  gruset med jämna mellanrum!"
  • cajsasmamma
    Heidi1 skrev 2012-08-30 22:53:24 följande:
    Cajsa har du varit på dejten än?
    Jo jag var på dejt idag Gick över förväntan och det blir fler dejter för våran del nog
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!