• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Äldsta och Ullis! Hjärta

• Nicke
    Legacy skrev 2012-03-08 22:25:28 följande:
    NAAW Hjärta ah kalvar och kattungar och...och... naw. Kan jag soa där iställe för hotell tror du?
    Dessutom så kommer jag att bo lite i ladugården sen. Man ska skaffa två helautomatiska mjölkrobotar. Fattar du coolt?
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-08 22:43:49 följande:
    Alltså jag ska ju inte peta på dig kissarna däremot! jag skulle ju sova hos kalvarna och katterna ju, du bor väl inte i ladugården
    Jamen dåså, jag kan kolla. Du kanske kan få ligga bredvid kvigorna. Det kan bli lite dåligt med sömn men det är säkert mysigt.
  • Nicke
    Glädje58 skrev 2012-03-08 22:43:15 följande:
    Härlig stämning i bilden Solig

Men det här fåret är alltså det äldsta?
    Från vänster till höger. I den ordningen. Brukar inte vara bekväm att nämna mina barn vid namn i öppna trådar.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-08 22:46:34 följande:
    NAJS men alltså kom nu inte och stjäl mitt grand hotell, om du är därfick jag ju inte peta på katterna  Tungan ute
    Det finns två ladugårdsbyggnader du vet. Vi kan vara i varsin.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-08 22:51:11 följande:
    Niklaaaaaaas Drömmer
    Wtf?

Det finns ju tillgång till färsk mjölk iaf.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-08 22:53:29 följande:
    Och en kopp thé tack åsså vill jag ha ost, och skinka och lite kot ägg, inte för hårdkokta! Tack! Kyss
    Nu menar te va?
    Du får snacka med kossorna om det där.
  • Nicke
    Glädje58 skrev 2012-03-08 22:56:05 följande:
    Men det finns ju ingen kran, bara spenor. Vill du dra i dem Legacy?
    Kalvarna har en "amma", man kan kanske dricka direkt ur den eller nåt.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-08 22:59:37 följande:
    Skitlätt att sikta med strålarna ju från spenen
    Du har kyld mjölk i en tank också.. så det löser sig nog.
  • Nicke
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 22:59:52 följande:
    Nej, nej... inte alls. Tack och lov, kan råka vara en kille som helt enkelt bara är jävligt kass på att uttrycka sig. Det är till och med mycket möjligt att det är så. Men just nu känner jag mig inte alldeles bekväm med att han har full pejl på vem jag är, vart jag bor, hur jag ser ut och att han varit in på min sida  16 gånger medans jag inte har en susning om vem han är. De detaljer han lämnat ut passar på jävligt många häromkring.
    Det låter väldigt obehagligt. Blockera?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!