Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-05-15 21:30:38 följande:
    för tillfället finns det EN vettig person att skriva med på HP.....Rynkar på näsanDe är då bara skit......för mig att vara där öht..
    Fördelen med HP är att det iaf inte kostar att finnas där!
  • FjärilVingad73
    lemonina skrev 2012-05-15 21:36:43 följande:
    Jo jag kollar där med. Men många stänger ned över sommaren. Men förhoppningsvis kan jag hitta något till hösten då.
    Ja, vi får helst inte jobba i juli. Helt dött då ju... Men på hösten kör det ju igång igen.
  • FjärilVingad73
    lemonina skrev 2012-05-15 21:41:36 följande:
    Jobbar du på en redovisnings/revisions byrå?
    Revisionsbyrå. Men med administration.
  • FjärilVingad73
    lemonina skrev 2012-05-15 21:44:43 följande:
    Ok vad roligtGlad
    Japp, trivs jäkligt bra! Bra arb.givare och bra förmåner. Är inne på mitt 13:e år på samma byrå.
  • FjärilVingad73
    lemonina skrev 2012-05-15 21:55:02 följande:
    Jag blir så glad när jag hör sådana här historierSkrattande Jag har haft riktiga slit och skit jobb i mina dagar och längtar efter att kunna sitta på ett kontor och grotta ner mig i siffror. Fast i och för sig skulle jag gärna vilja kunna röra lite på mig också emellanåt.
    Åh, både redovisarna och revisorerna springer runt, de jobbar ju ute hos klienter emellanåt också. Det är nog "mina" konsulter (skattejurister) som sitter stilla mest...
  • FjärilVingad73

Känner liiite tvivel ang killen jag ska träffa på lördag. Men jag vill ge honom en chans, han kanske är jättenajs när jag väl träffar honom, vad vet jag?!

Fick ett annat intressant mejl på HP idag också! Glad

• FjärilVingad73
    lemonina skrev 2012-05-16 10:52:09 följande:
    Vad är det för tvivel? Har ni mailat och pratat i telefon lite eller?
    takida skrev 2012-05-16 11:02:25 följande:
    Vad tvivlar du på då? Och som du säger man kan aldrig veta innan man träffar personen, kanske det blir ett riktigt lyckokast.
    Vet inte... Han verkade lite negativt lagd, klagade på HP en massa när vi pratade i telefon... Om folket som finns där, typ så. Och lite mesig... Obestämd
  • FjärilVingad73
    Madida skrev 2012-05-16 16:38:13 följande:
    Ikväll ska jag på bio. Vet knappt vad det är för film, har valt den för att jag ska få titta på min godisbit Channing Tatum
    Ytlig? Jomenvisst serru
    Ögongodis är aldrig fel! Flört
  • FjärilVingad73

Ingen dejt för min del heller. Däremot middag och en öl på lokala pizzerian med min bästa väninna! Solig

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!