Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Fick just min dejt idag inställd av henne - suck Obestämd

Come on katten - det svänger ju...
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-31 12:04:47 följande:
    Nej! Nej nej nej och åter nej!

Fick du en orsak? Ombokat? Vad? 
    Nej hon hade bara ångrat sig och valde att stoppa där - vänligt och helt ok
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-31 12:25:51 följande:

Ja det ska hon väl ha en eloge för i alla fall. En del dyker ju inte ens upp. Men det var trist i vilket fall.

Så. Ut på banan igen då! *puffar* {#emotions_dlg.flower} 
    Tack, skönt med omtanke *L*

Ja det var ju samma sak jag själv gjorde för 3 dagar sedan och så länge man är uppriktig ochhar ett uns av takt så har jag inga problem med det.

Just nu är det dock riktigt riktigt tunt med profiler jag skulle vilja skriva till, deeeet är tråkigt.  
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-31 12:13:59 följande:
    Idag känns det bättre. Behövde nog bara sova med en katt på min höft
    Ernst Hugo skrev 2011-07-31 10:44:44 följande:
    Fick just min dejt idag inställd av henne - suck Obestämd
    Nej!!! Fan vad trist! Vad var hennes orsak?
    Jag saknade nog x-faktor för henne haha (egen tokning)
  • Ernst Hugo
    Sofia1970 skrev 2011-07-31 12:51:00 följande:

Vad innebär det att sakna x-faktor?

Det där som gör att 1+1=3 när helheten blir mer än summan av ingridienserna  Solig
  • Ernst Hugo
    Kinga skrev 2011-07-31 14:42:25 följande:

Alla bär vi på oppklarat bagage som förr el. senare kommer påverka förhållandet.
    Frågan blir då snarare i vilken utsträckning det påverkar och huruvida det går att hantera inom ramen för förhållandet. 
    Menar du verkligen att du ngnsin träffat ngn helt utan smärtsamma erfarenheter som påverkat vad ni haft ihop? :)

Säger...
    cassiocat skrev 2011-07-31 14:48:29 följande:
    "favoritar"
    Välkommen in och vad har ni för erfarenheter?
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-31 21:03:39 följande:
    Nu har tanten bokat en dejt med 26-åringen på onsdag. Oskyldig

Bra jobbat ! Solig
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-31 21:26:27 följande:

Jag erbjöd honom tre helrör Explorer och logi i stadsparken, så han kunde inte tacka nej. 

Gratis fylla o vuxen-hångel. Det kan ingen 26-åring tacka nej till Tungan ute
  • Ernst Hugo
    Anonym (Loser) skrev 2011-07-31 21:44:45 följande:
    Tänk om det var män som snackade om tjejer på samma sätt som "vi" äldre pratar om yngre killar. Plötsligt hade det inte varit lika "kul" då känns det som. Undrar varför det är accepterat med den här jargonen när det är tjejer/kvinnor som har den. Bara en stilla undran såhär på söndagskvällen..

Det finns olika lager av acceptans och känsla inför fömågan till självdistans, och i denna tråden är den acceptansen hög. Måste dessvärre erkänna att ofta när män talar om yngre förmågor så saknas just den självdistansen.
  • Ernst Hugo
    Anonym (Loser) skrev 2011-07-31 21:55:40 följande:
    Jag ska inte förstöra den här tråden med en massa PK diskussioner,  jag bara reflekterade över att det är så accepterat (överlag, inte bara här) att kvinnor dreglar över och snackar om lammkött men om män gör det så blir det ramaskri. Men du har nog rätt, män framstår bara som äckliga kåtbockar utan självdistans när de suktar efter yngre förmågor medan kvinnor som gör det gör det med självdistans och glimten i ögat.
    Backloggar du lite så ser du att jag både dejtat och dreglat över yngre dejter, men inte blivit så hårt dömd av er andra i tråden. Tror jag inte iaf Flört
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-31 22:02:56 följande:

Vi tycker att du är ett gubbsjukt äckel Baloou, men den diskussionen har vi en annan tråd förstår du.

Det ante mig hahaha
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!