Inlägg från: giftgrodan |Visa alla inlägg
  • giftgrodan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

haha, det här trodde ni inte, eller jag trodde iaf inte... men _jag_ har en dejt! Det är verkligen inget jag tror på, men vafan. Han är 49 och jag 32, och jag brukar gilla yngre killar, så... men det blir en erfarenhet iaf!

• giftgrodan

och nu har jag varit på dejten och OJ vad det inte slog gnistor Han vill träffa mig igen, men jag vill inte... hur säger man det på ett skonsamt sätt?

• giftgrodan

alltså, fyfan vad trött jag blir. Jag skriver och skriver och skriver till folk, och INGEN svarar. Det är så sjukt knäckande...

• giftgrodan
    Anonym skrev 2011-11-10 22:21:55 följande:
    Tänkte fråga om det är fler än jag som råkar ut för männen(japp flertal!), som måste berätta i första mailet att de har en typ av tillväxtrubbning, som påverkas av tryck på hypofysen(???) och därför så växer allt!! (hrm) typ frågar om man hanterar en stor och ibland att de därför inte kan få barn. De verkar altid lätt galna, påverkar tydligen även intelligensian..hrm....finns flertal på EK.

Hmm e jag magnet för män med bristande sjävinsikt..hhah

Vill dock tillägga att jag träffat flertalet  härliga normala män oxå ;)
    haha Så tragikomiskt!
  • giftgrodan
    Cosan skrev 2011-11-10 22:37:15 följande:
    Ja, det är inte helt lätt alltid, var tredje till vart fjärde har svarat mig än så länge. Brukar dock bli minst två besök på min sida om jag skickat mail. I början skrev jag att det blivit fel när jag registrerade mig, så att jag har fel kön och då var de lite bättre på att svara. Kom fram till att: är de så ego att de inte fattar mitt kön av pressen kan det likväl vara. 
    fast du är man va? Med tanke på vad folk skriver om hur många mail tjejer får känns det ännu sämre att vara tjej och inte få några svar ... :P
  • giftgrodan
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-10 23:09:51 följande:
    skumt.. Men förlåt jag frågar, men vad skriver du då?
    jag skriver något litet lättsamt om deras presentation, om det var nåt särskilt jag gillade eller så.
  • giftgrodan
    Cosan skrev 2011-11-11 00:30:26 följande:
    Har du bett någon titta på din profil? Är så sjukt lätt att man missar någon viktig detalj som andra hakar upp sig på fullständigt. 
    Jag vet att min profil är ett skämt just nu men skiter i det för tillfället.  
    ja, några har tittat på den och gillat den. Jag förstår att jag inte är allas kopp te, men jag tycker verkligen att jag mailar till personer, som enligt vad de själva skriver borde gilla det... :P
  • giftgrodan
    Niklas2k skrev 2011-11-11 21:50:41 följande:
    Det var bättre förr :P Nu är jag inte så gammal men när jag började hänga framför datorn så var det diverse chattar som gällde för att hitta någon och på den tiden (herregud, hur gammal är jag?) så förväntade man sig inte att folk skulle ha bild. Digitalkameror fanns knappt och det var inte alla som hade en scanner hemma. Då fick man en chans att visa det inre före det yttre i alla fall. Idag är det så utseendefixerat.. på gott och ont.
    Hur är det "på gott"?
  • giftgrodan
    Niklas2k skrev 2011-11-13 18:56:41 följande:
    Mycket samma sak på profilerna. Tjejerna är sociala, tränar femton dagar i veckan och har alltid massor att göra. Många bollar i luften, älskar livet osv osv. Same chit hos de flesta faktiskt. Har man tid med ett förhållande då också tänker jag. ;)
    fast grejen är att det antagligen är det som funkar bäst. Folk skriver att de vill se "annorlunda" profiler, men när man väl har en sån får man ju inga napp...
  • giftgrodan
    Niklas2k skrev 2011-11-13 12:33:50 följande:
    Nördar brukar väl inte vara så väldigt eftertraktade. Jag titulerar mig dock som... typ.. freak? ;)
    det håller jag inte med om, nörd är väl ett sånt där ord som man kan kokettera med idag. Däremot tror jag inte att de som är de RIKTIGA nördarna skulle säga det om sig själva... intressant med hur ord ändrar värderingar.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!