Inlägg från: Bellis797 |Visa alla inlägg
  • Bellis797

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Haft några dagar som det bara vart massa missförstånd o prat och allt detta om man träffar andra o sånt..
    Jag har varit helt upp och ner o varit lessen o arg o insett att jag börjar känna mycket för denna kille o det är skrämmande..
    Att han har barn o undrar om han är rätt för mig etc.. men låt mig bestämma vad jag vill ha o inte..
    Nu känns det bra igen men suck vad energi det tar för jag vill ej mista honom..

• Bellis797

Min dejt tror jag kommer balla ur för jag inte kan se honom mer än varannan vecka och jag tycker ej det är något problem alls, jag kan lägga fokus på mig, mitt jobb o träning o sånt.. men blir lite fundersam att han skapar problem innan de ens finns. Var inte jag som verkligen ville ses igår även om det ej gick..
    Nu längtar jag dock till helgen så jag får se honom.
    Jag som är den som alltid analyserar o så fick säga åt honom att sluta och bara njuta här o nu..

Lite nyfiken på han i Helsingborg, har ju dejtat ett par stycken därifrån.. vilken site har ni träffats på?

• Bellis797

Var på Spray, var en slump som jag var inne där men en av dem jobbade i Danmark o var 42 typ men inte min stil..

• Bellis797

Efter en liten pratstund igår så har vi båda inaktiverat våra konton på HP.. får se vad detta kan ge nu..längtar till helgen nu så jag får träffa honom o rå om honom lite..

• Bellis797

Bara 3 veckor.. men vi tar en dag i taget liksom... har redan haft djupa diskussioner vad vi vill o inte..
    Har bara sett honom 1gång snabb i veckan pga barn men pratat varje dag i telen både seriöst o om bus o sånt:) men nästa vecka är han min!!
    Min träning kommer bli lidande med det kan det vara värt:)

• Bellis797

Oj herregud säger jag där... tycker många unga alltid skrev att de vill träffas o ha en äldre kvinna.. o då var jag typ kanske 5-8 år äldre o jag är typ 30 haha

Jag kommer få se min dejt idag som nog kommer vara här hela veckan hoppas jag..
    Var länge sen som jag saknat någon och det gör mig rädd att man är liksom känner sig som Bambi på hal is..
    Ska dock pyssla om honom lite extra med middag o vin o en lång promenad förhoppningsvis i solen..
    Först ska jag dock ut o springa för att verkligen få andas o ha lite egentid..

• Bellis797

Jag borde vara så glad och o lugn men jag är det inte.. börjar tvivla och så.. Skitmysigt igår, långpromenad , jag fixade mat, vi kolla film o så.. sex gick inget bra .. han har för mycket hjärnspöken o låg o prata om han gått in i något för snabbt men han vill bara vara med mig iaf. Jag respekterar att det får ta sin tid.. shit jag är ju livrädd för sånt här seriöst själv men vet inte drog bara åt mig öronen igår o kände mig lessen , lite som att det inte kommer bli någon fortsättning o han kommer dra när som.

Vi pratade länge om detta igår men behöver nog lite råd, hur ska jag tänka gällandes att inte gå o förstöra detta nu?

• Bellis797

Lite status.. min dejt ligger hemma o sover hos mig så nice.. jag är i 7e himlen men så rädd o dunsa ner då det varit rätt svajigt denna vecka men men får la njuta så gott jag kan.. jag älskar o få mess att han saknar mig iaf..

• Bellis797

Just nu så är mitt huvud upp o ner.. är den man tycker om i kris o funderar på om man ens vill ses mer för man måste reda ut annat så tja.. det var den förmiddagen det..

• Bellis797

För mycket kaos hos honom i hans liv tror jag.. o då funderar han nog på om han ska ha en till sak i sitt liv.. o så ser han att jag blir lessen o får han dåligt samvete för han vill vara med mig...men vi är inte ihop eller ng sånt.. för tidigt för det...

• Bellis797

Ja du jag bara går o tänker.. men jag får försöka leva här o nu med honom.. jag vill ej vara utan honom nu iaf..

• Bellis797

Funderar lite i de banorna med... får se vad som händer....jag orkar bara inte öppna mig igen för någon som jag har gjort nu...

• Bellis797

Tror att det känns bra för tillfället.. min osäkerhet kan visar igenom, det vet jag men det är bra ändå för då diskuterar vi mycket.. Han sa en sak igår som var bra att han kommer ha kaos o behöver reda ut mycket men fråga om jag hade tålamod med det o jag sa att jag har det, vill ju vara med honom...

Det där med utseendet, han jag träffar är inte så som jag igentligen går igång på men med den personligheten o värmen o myset o allt.. så har jag inte ens tänkt på det så mycket..

• Bellis797

Lite status.. ensam nu efter en vecka som vi varit tillsammans, jag som är så van o vara själv tycker det gick superbra.. Problemet ligger i han har för mycket kaos runt sig.. igår pratade vi länge om detta o jag har sagt att jag vill vara där för honom, ses, inte rusa in i något, se vad som händer o vara ihop, dock så vägrar jag vara KK eller bara vänner, så är lite upp till honom men jag blev rätt lessen o trodde att han skulle dra igår, men ska försöka tänka på det, är det sista han behöver nu...

Ska ligga rätt lågt nu i veckan, så vi får lite andningspaus o för att han ska få känna efter lite.
    Ska ses i helgen men just nu så känns det som jag inte har några förhoppningar, mycket kan hända på en vecka.
    Gjorde klart också att jag inte vill träffa någon annan o kommer ej göra det heller..
    Men detta är fasiken det tuffaste jag varit med på länge..

• Bellis797

Middag o ett glas vin ute är rätt nice i höstmörkret och kanske göra något mer avancerat 2a gg man ses om man nu gör det.. Eller bowla o käka något eller biljard...
    Han jag träffar nu, vi åt o drack vin första gg o andra var vi ute o hade aktiviteter.. fika o sånt går bort för mig, är så trist..

• Bellis797

Jag har haft tur, oavsett om mina vänner har haft förhållanden eller inte så har vi alltid gått ut eller hittat på saker.Ingen som bara går upp i sin partner o jag är likadan..

Ser framemot denna helg kan jag säga:)

• Bellis797

Jag är väldigt självständig o det kan skrämma en del killar men de vänner jag umgås med de är också likadana o därför blir det så att de aldrig tappar sina tjejer o hitta på saker oavsett. För mig är det mer att jag tränar o jobbar väldigt mycket så jag har mycket upptagen tid ändå där jag inte alltid hinner umgås med vännerna pga det..

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!