Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Klöset skrev 2011-11-12 19:13:44 följande:
    Ha ha ha. Men det känns lite dumt när de frågar vad jag göra på helgerna och de börjar rabbla upp ditten och datten om vänner... Katt Min vän är en katt. Typ.  

Men det där med at man inte har vänner är verkligen en kontaktdödare så vill man slippa någon så kan man ju köra den. 

hahaha mina vänner är fyra katter KattKattKattKatt

men kör bara en ignore på när de babblar och frågar de så näe inget denna helgen eller screw them, det är ju du som är bäst och om de inte gillar vad de ser så byebye!  
  • Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-11-12 19:46:38 följande:
    Bra att du anmärker på min negativa syn. Jag behöver lyftas upp litegrann :)

Men visst är det många här som har "råkat" ut för det ena och andra negativa. Mer negativt än positivt i alla fall.

Jo, jag hade något på gång men det sket sig när hon fick reda på att jag har en nära vän av mottsatta könet. Så var det med den romansen...

uäääh det där är så avt'ndande så det finns inte när folk inte klarar att man har nära vänner av motsatta könet Kräks
  • Anonym (Färsking!)
    Klöset skrev 2011-11-12 20:01:22 följande:
    Jupp.

Jag är inte den som går ut själv tyvärr. Så nätet är nog mitt enda hopp. Skäms

Kom till göteborg och gå ut med mig!! *låter halvt heldesperat*
  • Anonym (Färsking!)

'rligt jag vill inte att dejten är kvar men nu så insisterar han på att sova över för att slippa åka nattbussarna... jag sa att jag ska åka till pappa vid 08:00 imorgon bitti och han ba "jamen lugnt jag åker tidigt" faaan då måste ju jag gå upp tidigt... morr

• Anonym (Färsking!)
    An0nym0us skrev 2011-11-13 00:44:12 följande:

Jag skulle helt enkelt säga att jag inte är bekväm med att han sover över, sen får han acceptera det.

Sätt ner foten om du inte vill att han sover över.

Anonym ((rookie)) skrev 2011-11-13 01:05:06 följande:
    Gör inte något som du inte vill! "Jag skulle gärna vilja att du sov över, men jag känner att allt är så nytt så jag sover helst själv". Är han rätt kille för dig så förstår han det. Jag kör stenhårt på att köper killen inte mina åsikter/tankar/vilja så är han helt enkelt inte rätt för mig. :)

Niklas2k skrev 2011-11-13 01:18:26 följande:
    Men jag hade nog fattat vinken.

Följer man med en tjej hem så får man ju känna av läget lite. Om det verkar som att hon vill att man ska stanna kvar. Hittills verkar jag ha klarat av att märka det. Som i det här fallet. Säger man att man ska iväg tidigt så är det också en ganska bra signal. Annars brukar man väl säga att det går bra att stanna kvar men att man ska iväg så då blir det att gå upp tidigt... typ. Personligen så bjuder jag aldrig in mig själv.

Jag resonerade tillsut såhär att okej han åker tidigt då så fine han kan sova över, jag däckade ju som en klubbad säl, fast först efter att han var helt förvånad över att han inte fick sova på vilken sida han ville, hello MIN säng,

det är en jättesöt kille som är lite tafatt, typ har nog inte haft tjej innan alls verkar det som, ganska ung (eh, jag har glömt åldern bara... 25 kanske?)

Meeen han anmärkte hela tiden på vad min akatter får och inte får göra, tog ner lillkatten från diskbänken tex fast de får vara däår (de dricker ur kranen) och fyade ner dom från ett bord osv.

Och imorses, jag vaknade tidigt och sa det att oj nu får du sätta fart för jag ska göra mig iordning. "jamen jag kan dricka kaffe medans du duschar" jag satt kvar iställe toch drack kaffe med honom... men ärligt talat.

Njae, det blir nog inte fler dejter med han...

Tack för er input, nu är han out of here Solig

Känner ni till någon lagom teknisk nörd, spelar ingen roll om han har barn och gilar djur och är runt 30, släng hit honom. Dessutom så får han GÄRNA fatta en hint om att hey, inte sova över kanske nu.

Någon som har en gömd under sängen? Oskyldig just det geografiskt: Malmö, stockholm eller göteborg. jag är flyttbar till endast dessa ställen, fast jag bor i göteborg

• Anonym (Färsking!)
    Klöset skrev 2011-11-13 09:56:18 följande:
    Jag fick nästan till det igår. Men av flera olika anledningar passade det sig inte just då. Klockan var mycket, pms var på hög nivå, och ja... Vi hade liksom aldrig träffats innan.  Men herrn skrev några väl valda ord som gjorde mig varm i hela kroppen. Hoppas att det kan bli en liten träff någon gång!

Glad nice!

Ja jag hade heeemsk pms igår och idag fruktansvärd mensvärk, gissa varför jag ville bespara killen detta Cool

låten "ont det gör ont det gör ont" går på repeat och han ville sitta och sörpla kaffe i det oändliga och jag ville bara krypa tillbaka till under stenen jag kom ifrån typ... gah! ta en hint liksom! "oj jag skulle ha åkt 8, nu är det ng bäst du pker så jag kommer iväg" "jamen jag kan dricka kaffe när du duschar..." öööh hello, okej gååå bara

Detta var en stilstudie i hur man inte får en dejt till. Sen var han F R U K T A N S V Ä R D i sänen men det kan man kanske öva upp, men fan jag är nog för gammal för att orka vara någon sexualundervisare från grunden, visst man lär sig varandras kroppar osv men detta var på en så låg nivå att jag bara... help vad gör han? :-
    D

kul grej, eller oväntad, han gick på toa för att få på sig kondomen, eh hum, va Cool är det vanligt?         
  • Anonym (Färsking!)
    Klöset skrev 2011-11-13 10:07:46 följande:
    Hahaha usch, vissa dejtare får det att krypa i kroppen , men knappast på ett bra sätt .

Var det någon du hade "pratat" med länge?

*harkel* en från ett av mina jobb Oskyldig ovanligt.

Han från mitt gamla jobb kom ju till mig igår och ville prata, jag var sp lättad för jag kände ingenting heller och sen åkte han ju efter en halvtimme. Så jag tänkte att den här stackaren som tjatat om en dejt till i .. typ 8 veckor kunde få en chans.

Hm knäppt jag har återaktiverat mitt happy pancake och har fått ett mail sen igår, what did i do wrong this time  

• Anonym (Färsking!)
    Klöset skrev 2011-11-13 10:08:44 följande:
    Och va? Gå ifrån för att ta på sig kondomen? Inte okej hahaha.

ja vad fan peta han hål i den eller vad jag låg och småfnissade efter detta, ba... eh va? "jag måste bara gå på toa med den här" behövde kådisen kissa?
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Ny singel) skrev 2011-11-13 11:02:26 följande:
    Här måste man ju hänga lite för att lära sig ;) Är en nysingel och ska väll så småningom kanske försöka att träffa någon kille.

Åh vad kul med nytt folk, välkommen Glad
  • Anonym (Färsking!)
    Niklas2k skrev 2011-11-13 12:28:29 följande:
    Fan. Det faller på lagom. ;)

hum Skäms lagom som i helnörd egentligen men jag har märkt att den profiltexten typ skrämmer bort killar för de tror man är helt kokko fast de har ju rätt... hm. Ska nog lägga tillbaks det där på HP Tungan ute ingen ide att säga att man är ute efter något man inte är
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!