Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jisses, det går ju görbra att skriva skolarbete med FL öppet och tre word feud spel igång  . Tror jag är mer här än i mitt worddockument *suck*.

• Vanilla ice queen

Anonym(ny): Förklara det för honom innan daten innan ni ses så han inte tror att det är en ursäkt för att smita. Du kan ju även säga "så att du inte tror att jag vill smita".

• Vanilla ice queen

booYah: Det kan ha varit dina ivriga inlägg om tvätt som gjort att det blivit förvirrat över vilket kön du tillhör haha;D

• Vanilla ice queen
    ulfsas skrev 2011-11-30 14:34:58 följande:
    Det kommer det kommer var så säker. Frågan blir väl hur kontakten med xet blir sedan. Om man har barn så behövs ju en viss kontakt.

Nej, nu skall jag gå och damsuga innan barnen kommer...eller var det dammsuga det hette.....skit samma Miele heter honFoten i munnen
    Fast vi bor inte ihop och varit separerade ett bra tag. Det är bara skilsmässopaprena som kommit i skymundan och glömts bort tyvärr.
  • Vanilla ice queen
    Anonym (ny) skrev 2011-11-30 14:48:56 följande:
    Jag är inte heller formellt skild än. Är det nåt ni säger när ni är på dejt om det kommer på tal om gamla relationer och sånt?
    Jag har inte gjort det. Jag har sagt att jag varit gift om de uttryckligen frågar, men inte att jag fortfarande är det eftersom det går igenom om några dagar...
    Jag har inte sagt något till min date. Vi har iof inte träffats än. Men det känns som att det är en formell sak mellan mig och min exmake och inget jag behöver diskutera. Om det kommer på tal skulle jag inte ljuga dock.
  • Vanilla ice queen
    kommande år skrev 2011-11-30 15:07:11 följande:
    Hej!

Här är en Göteborgstjej på 30+ som inte har några barn och börjar tycka att singellivet är väldigt trist nu.

Har till och från funnits på Happy Pancake, men har ännu inte funnit var min lycka finns.   
    VälkommenSkål
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!