• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-04-12 20:40:51 följande:
    Eller skriva var föresten? på hans mobil eller på HP?
    Sms tänkte jag. 
    Har skickat nu får väl se om jag får svar
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-12 20:47:23 följande:
    Skickar du sms behöver du väl inte skriva ditt nummer, det ser han ju!!! :P
    Haha, klart jag inte skrev mitt nrSkrattande
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-12 20:46:41 följande:
    Det är det jag sagt hela tiden, Tjejer åker i en gräddfil på dejtsiterna. Behöver inte göra några skämt eller något för att hålla dom dumma betahanarnas uppmärksamhet.

Man kan tydligt se när betahanen sitter med sin pekfingervals bakom skärmen och påbörjar sin parningsritual med några kända klyschor- Hur honan svara med dom torraste svaren vid intresse. osv 
    Gräddfil o gräddfil, du skulle bara veta hur mycket mail jag skickar utan att få svar..
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-12 20:54:03 följande:
    Har du redan skickat? Gråter

Hade ju tänkt att Dr.Love skulle ge några riktigt vassa tips, Du kommer aldrig få en andra chans att göra ett första intryck. Så tyvärr är det nog kört nu, Bara att lägga ner.
    Men ett första intryck har jag ju redan gjord på dejtsidan. Men svarar han inte så är det ju hans förlust!
  • takida
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-12 20:58:55 följande:
    VA! Nu har jag inte hängt md här.HarTAkida fått ett sms ? av? pga? Vad skrev han?
    Haha, nej jag har inte fått nåt sms men jag har skickatSkrattande
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-12 20:57:09 följande:
    Du skickar nog till fel killar bara, Du ligger sannolikt fortfarande inom toleransen för att räknas till gräddfilen :)
    Innan man skickar har man ju ingen aning om huruvida det är rätt killar eller ej...
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-12 21:00:29 följande:
    Om det inte står typ "Don't fill you emptiness with hate find your heart and bring me to a date." eller liknande på din profil så är det dömt att misslyckas. Känner det på mig, Min högra stortå pekar framåt och det är ett dåligt omen.
    Tror visst vi har en optimist i tråden idagFlört
  • takida
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-12 21:04:07 följande:
    He He stortå.;)

Jaha så Takida har fått numret på pannkakan till en snubbe och skrivit ett sms? Vad skrev  hon/du?
    Japp, fått ett nrTungan ute blev ett neutralt sms bara. 
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-12 21:06:31 följande:
    Skriv som jag brukar=  Är du bara ute efter sex så blir det inget!  Oskyldig Du får garanterat inget svar Flört
    Nja, jag vill ju ha både svar och sex så det skrev jag inteFlört
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-12 21:59:34 följande:
    Konstigt, aldrig någon som skriver så till mig..? Vad gör jag för fel?
    Inget felFörvånad
  • takida

Inte fått nåt svar av snubben än, får väl se om han svarar imorgon.
    Passade på att skicka ett mess till den andra killen också. Svarar han så lär det bli en dejt imorgon om inte så får jag väl hitta på något annat. 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!