Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-01-07 12:48:31 följande:
    Men herrejävlar.. får jag ett mail till från en "glad och sprallig tjej som är social, ödmjuk och ärlig och gillar skogspromenader och lugna hemmakvällar" så får jag frispel.. finns det någon jäkla mall som alla följer!? Vågar ingen sticka ut lite? Skriv åtminstone om du tar den i tvåan, eller att du hånglar på första dejten.
    Hej!

Jag är en ganska negativ och bitter tjej som främst gillar att vara ensam, är blyg i nya sällskap, tycker att jag är så in i helvete bra och så ljuger jag typ en del.
    Gillar att springa i city och galna utekvällar. Ibland är jag uppe ända till kl 2.

På fritiden gillar jag att tatuera på hobbynivå, jag 13 katter och 4 undulater som är mina ääälsklingar.
    Håller även på med rollspel och jag och mina vänner har ett vikingaspel planerat nu i februari.

Jag tycker att du är råsexig och undrar om du vill vara MIN viking?
    Heidi1 skrev 2012-01-07 13:28:21 följande:
    jag hoppar han, hopplös får han
    Wiiiieee!! TACK! Kyss
    Smecker skrev 2012-01-07 16:46:37 följande:
    Jag tar två!
    Finns bara EN som jag

Får upp en bild av den där bruden i "Mia och Klara", hon som tatuerar. Vad är det nu hon heter?!

Mia Skäringer är för den delen underbar! {#emotions_dlg.flower}
    Smecker skrev 2012-01-07 16:47:17 följande:
    Allt är relativt, särskilt när man står på en pall, eller hur?
    Fy sjutton, du är djuuup booYah!
    bellis79 skrev 2012-01-07 16:35:17 följande:
    Sant så sant o det är skönt o få det bekräftat av en som är utomstående:) tack! Han har ej ens hört av sig på hela dagen o jag har iof vart iväg men jag känner att jag ska ta time out.. Vi ska iväg om 2 veckor en miniweekend så tror att jag får avvakta o se ens om det blir av.. kanske bra o ej ses innan dess..
    Så lite så!

Jag vet att det är ap-jobbigt när man gillar någon men ditt välmående är det viktigaste. Han ska vara grädden på moset! Inte sur mjöl i en perfekt potatismos Solig
    Smecker skrev 2012-01-07 18:09:33 följande:
    Krisar det så finns det en ledig soffa 6.5 mil öster om Göteborg.
    Pax!!!
    Laurora skrev 2012-01-07 17:59:10 följande:
    Jamen på riktigt inegn som har lust att komma på trådmiddag eller något, typ samordna och träffas? Alla vet ju vad de kan prata om iallafall haha Drömmer

Göteborgslokal finnes med terass! Något som tål att funderas på? Enkla tacos och övernattning för de som behöver det? Bra eller anusidé?  
    Önskar att det var lite närmre men det är ju ändå inte så långt att jag inte kan köra (eller åka tåg och bli hämtad av någon )
    Tycker det låter som en kul idé!
    NatalieH skrev 2012-01-07 18:54:43 följande:
    Jag kan tyvärr inte plocka upp dej på vägen ;)
    Det framgick att jag menade upphämtad i Gbg? Eller syftar du på att du bara har cykel eller nåt?
    Bubsan skrev 2012-01-07 18:55:36 följande:
    Jag har följt denna tråden en tid nu och jag tycker mig se alldeles för många som ger sig ut och dejtar trots de inte är klara med sina ex osv. De har inte fått ordning på sitt förflutna och är redo att gå vidare.

Kan tillägga att jag råkat ut för nån jag med.

Hur tänker ni om det?
    Har jag också råkat ut för ett par gånger och jag blir så arg och besviken varje gång. Hur svårt kan det vara att veta om man är redo eller ej? Inte rättvist att dra in andra i sina egna problem.
    NatalieH skrev 2012-01-07 18:59:13 följande:
    Nej jag menade att det var synd att vi inte kunde samåka :)
    Jaha
    Ja, det hade minsann varit kul att kunna samåka!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!