Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Bubsan skrev 2012-01-07 19:01:24 följande:
    Mmmm det e så tråkigt när man träffar en sån Det e ju dömt att misslyckas redan från början.
    Tyvärr är det så men man kan tyvärr inte göra så mycket åt andra människor..
    Smecker skrev 2012-01-07 19:07:48 följande:
    Läste ordet katt någonstans och luftrören drog ihop sig.. Tungan ute
    Men skärpning vekling! Jag paxa ju soffa och allt!
    Smecker skrev 2012-01-07 19:32:31 följande:
    Fan.. ursäkta, måste dansa lite. Snart tillbaks!!

">

">

">

">

bellis79 skrev 2012-01-07 20:58:21 följande:
    o jag har en lgh i Gbg o låna ut:)  för det var la där ni skulle ses? går detta åt det  håll jag tror så är jag nog singel snart o kanske jojnar er:)
    Du kan väl joina även om du inte är singel?! Det var ju fler icke-singlar som skulle med.
    Laurora skrev 2012-01-07 21:06:41 följande:
    P-platser finns för 2 kronor timmen, en finns gratis. Typ! Så!    
    2kr?!?!? Utanför mig kostar det 15kr i timmen!! 2kr är ju så lite att det känns fjantigt.

Känns mer coolt med 15kr/tim så tycker vi är i Malmö istället!
    s07 skrev 2012-01-08 12:10:06 följande:
    Garvar åt era inlägg om tjejernas stereotypa presentationer. Ojoj, och ser jag en till killpresentation m egentagen skidbild och läser en till "gillar spontana weekendresor till europiska städer, skogspromenader och mysiga hemmakvällar" kräks jag. Speciellt när det visar sig att den där spontana cityresan var en svensexa han följde med på 2003.
    Och alla verkar ha rest så in i helvete! Klättrat i berg, sovit med lejon, hoppat i vattenfall o.s.v. Och alla tränar 8 dagar i veckan.
    Smecker skrev 2012-01-08 12:30:11 följande:
    Skäms Visste att det var nåt fel på mig.. förlåt..
    Massor! Men just det visste jag inte om Listan blir bara längre...
    Smecker skrev 2012-01-08 12:46:35 följande:
    Jag VISSTE att jag inte borde bestigit Mount Everest.. 
    Mmm, det var rätt dumt gjort. Du får komma på nåt som kompenserar det?!
    Anonym (The gift) skrev 2012-01-08 14:51:43 följande:
    Det verkar som om jag har kommit väldigt sent för att dela lite tankar här!! det verkar ju intressant men man pallar inte läsa hela tråden för att förstå, någon som kal förklara tack?
    Förklara vad?

Ni måste läsa denna presentation. Aldrig tidigare har en profil fått det att vända sig så i min mage OCH få mig att skratta samtidigt:

Hej

Är en snart 31 årig kille som pluggar service managment och samtidigt jobbar som försäljare.

Har även jobbat som modell tidigare. Jag bryr mig mycket om min kropp och mitt utseende, därför är träning en viktig del av mitt liv.

Jag har fått många mail och förfrågningar på denna sida, och jag kan bara konstatera att det finns en av mig, och många av er. Även om jag förundrats över hur vackra tjejer här finns som jag själv aldrig skulle hitta, så kan jag också konstatera att det finns killar där ute för vissa av er tjejer som inte nödvändigtvis ser ut som mig men som kanske är mer på er nivå, så jag tror det finns en för oss alla där ute.

Utseendet har betydelse för mig, men inte nödvändigtvis allt, för detta är 2000 talet, och då ska en kvinna kunna kombinera en god fysik, ett attraktivt yttre och en personlighet som matchar. Det är en sån kvinna som kommer vinna mitt hjärta. Så för all del skriv om du känner dig träffad av beskrivningen.

Och en till sak, jag vill dejta tjejer som inte har barn sedan tidigare, hade jag velat dejta en tjej med barn hade jag sökt till ensam mamma söker man och kommit med. Men är ute efter att träffa någon barnfri.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!