Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

giftgrodan skrev 2011-09-05 00:42:27 följande:
    Jag kommer fan ALDRIG att träffa någon. Inte är det nån som mailar, inte är det nån som vill träffa mig. Överviktig, över trettio, överbitter. Hurra! Skål
    Ja, det känns sådär ibland.. men om man inte ger upp så kommer det tillslut att ge utdelning!

Lite tidigt på morgonen nu men va f-n... skål Skål 
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-09-05 09:10:03 följande:
    Nu har jag bestämt mig för att köra stenhårt på HP en vecka till, leder det inte till något så lägger jag ner. Iaf för ett tag. Whisc me luck!!
    I absolutely wish you luck!
    Har du några dejter på G då eller? 
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-09-05 09:34:32 följande:
    Inte en endaste o har ju trollet hemma denna vecka men hoppas på att nån lycklig vill dejta nästa vecka! Ingen här från gbg som är 30+, 40- som vill dejta nästa vecka??:)
    Borde väl inte vara helt omöjligt att kunna få till en dejt i Gbg området... finns ju hyffsat med folk där menar jag till skillnad från de som bor i mindre städer...
    Kanske kan du t.o.m. få napp här vem vem, finns ju några från Gbg här i tråden iallafall, men nu kommer jag inte ihåg kön eller såvidare :) 

Lyckat till som sagt iallafall!

Jag ska nog på dejt här i eftermiddag verkar det som å jag håller tummarna för mig själv Drömmer 
    Bellis797 skrev 2011-09-05 10:11:28 följande:
    Jag tänkte lägga HP på is ett tag o så vips så fanns det en liten hunk man började maila med igår och sen att vi på msn o chatta i flera timmar, snacka om jag är trött idag..
    Tränar i huset brevid där jag bor och bor bara 10 min från mig..Malmö är litet och bra ibland.. Så han vill ses.. hmm får la se om jag orkar.. har kommit in i en latmans fas att det är jobbigt o fixa sig i ordning och sen öppna upp sig, sälja in sig för att sedan bli besviken.. O ändå klagar jag på att jag är singel..

Han som är så på.. messa mig igår även fast han ville att jag skulle höra av mig, jag hann ej ens svara så ringde han men hörde det aldrig då matlagningen stod som prio.
    Pratade sedan på msn där jag sa att han måste tagga ner för annars finns inte en chans att jag ens vill träffa honom och han bad om ursäkt och sa att han skulle tänka på det.
    Sedan så satt jag och chatta lite med den först nämnda och han som är på , kunde inte låta bli säkert 2-3 gg o säga hej igen på msn även om vi sa att vi skulle höras idag istället.
    Antingen är han desperat, väldigt på som person eller bara allmänt jobbig.. men han har ändå något..suck..
    Inte lätt det där med personer som är för på. Men bra att du sa ifrån iallafall!

Men du? Det är klart att du ska gå på dejt med den här hunken! På med bästa humöret och charma byxorna av honom tänkte jag säga... men nä, det var inte riktigt så jag menade förstås... men jag hoppas du förstår hur jag menade Flört
    Bellis797 skrev 2011-09-05 11:03:24 följande:
    Men vissa personer vill man ju charma byxorna av också Glad.. Får la se om det blir av.. kanske ska ta tag i honom o se fotbollen ihop imorn..
    Ja, jo... det är ju klart förstås! Skrattande
    Tycker det låter som en bra idé att se fotbollen ihop! Heja heja liksom! 

Nu är det klart... jag ska på dejt i eftermiddag. Det ska faktiskt bli mycket spännande! Det känns bra. Nu är jag bara lite orolig över att vi inte kommer klicka lika mycket som vi gör när vi msn:ar, sms:ar och pratar.
    Bellis797 skrev 2011-09-05 11:21:16 följande:
    Vad kul! Hoppas det blir en bra och trevlig dejt och ta bara ett djupt andetag så löser det sig.
    Vad ska ni hitta på?
    Ja, tack det hoppas ju jag med.
    Vi ska ta en promenad och prata eftersom vi båda tycker om promenader... så får vi väl se om det blir nån fika eller så på det.
    *Andas djuuuuupt!* 

Hemma igen ifrån min dejt.... Det där gick ju över förväntan! Tungan ute Drömmer

Anonym (Singeln) skrev 2011-09-05 20:56:24 följande:
    Vi vill höra allt!!
    Hehe.. egentligen finns det inte så där jättemycket att berätta men... det känns som det fanns en kemi där som jag sällan känner plus att han verkar vara en jättefin och jordnära kille som har de flesta av de attribut jag söker utseendemässigt. 
    Nu är det väl bara att se om jag kan förvänta mig ett bakslag i form av att han inte är intresserad av mig... det är ju vad som brukar hända när jag dejtar nån som jag blir intresserad av...
    Men han verkar intresserad om han inte bara spelar... nu kommer min osäkerhet fram Rynkar på näsan 

Men en så länge känns det mycket bra faktiskt Drömmer 

Wiiii.... nu är det bestämt, vi ska träffas i morgon kväll igen. Han kanske är genuint intresserad!? Skrattande

Anonym (jobbigt) skrev 2011-09-05 22:59:43 följande:
    Du har helt rätt klart, jag ska träffa honom, vågar man inget så vinner man inget!
    O träffar jag honom inte så leder det absolut ingenstans..
    Men jag ska allt fråga honom varför nu, tror jag....
    Fan jag är en tjej med gott självförtroende som vet vad jag vill ha, så vad tusan känner man sig som en liten fjortis i såna här lägen för??? Kan man inte bara få hoppa över dejting stadiet... 
    Ja, det är ju som du säger så klart du ska träffa han. Och ställa frågor är väl också bra som i "frågar man inget, så får man inget veta" Glad
    Men det kan ju vara otroligt svårt och känsligt det där... så man måste väl känna av lite om vad man ska fråga och när liksom. Men jag tycker absolut att du ska våga träffa och fråga honom det du undrar.

Jag skulle också vilja kunna hoppa över fjortis-stadiet... men samtidigt är det lite spännande och mysigt att känna sig som fjortis ibland Glad 

Lycka till från mig iallafall! 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!