Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

LivingEasy skrev 2011-07-29 17:58:40 följande:

Det vet jag ju inte efterssom du inte hittat min inbox än....

En fegis får inte ens kyssa grodor  ^^

Har jag väl.
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-29 18:11:23 följande:
    *backloggar* HIttar inte riktigt någon beskrivning av det? Förlåt om jag är lite dement men hur dumpade han dig?

Kan hända att jag skrev det i andra tråden - ska kolla...
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-29 18:26:37 följande:
    Härligt ju Skrattande

Är man för på om man föreslår en öl imorgon? 

Nej! Kör på!
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-29 18:11:23 följande:
    *backloggar* HIttar inte riktigt någon beskrivning av det? Förlåt om jag är lite dement men hur dumpade han dig?

Här är det...

Dejtade för ett år sen. (Hitta varadra på nätet.) Sen försvann han från en dag till en annan. Struntade i det och gick vidare. Sen hörde han av sig i maj igen på en annan sajt. Hann träffas en gång innan jag åkte på planerad långsemester. Under tiden så längtade han så mycket och ville så mycket. Kom hem igår och inte ett ljud. Sms;ade och undrade när vi skulle träffas som han sa att han ville. Så till slut hörde han av sig och sa att han var "förvirrad". Hans ex (som det tagit slut med för två månader sen tydligen) hade hört av sig och nu var det nog "inte lämpligt att vi träffas. Inte just nu i alla fall." Till slut erkänner han att han nog aldrig känt att det klickat ordentligt mellan oss.
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-29 18:50:07 följande:

Iiiiih vilken rysare. Förstår om du behöver återupprätta tron på män.........men 63 mil är ganska långt. Tror iaf du kommer hitta rätt med den verbala förmågan och din humor kopplat till din självdistans så kommer du charma häcken av någon man som oxå är rätt för dig - bara en tidsfråga Solig

Det kommer att hända förr eller senare. Mest det att jag hoppas på förr. Rynkar på näsan

Jag tror att jag behövde kicken från Mr Malmö precis då, men nu... näe. Jag är nog tveksam.

Och tack för komplimangerna snygging.      
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-29 18:52:18 följande:
    Om jag skriver så här: Tack för ohemult trevligt sällskap över kaffet. "Vad sägs om en öl eller en bit mat imorgon kväll?"

Andra förslag mottages tacksamt Drömmer  

Låter okej om man vet vad ohemult är eller om man har förmåga att förstå att det är något positivt, men det borde man göra i det sammanhanget. Solig
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Dejting) skrev 2011-07-29 19:31:56 följande:
    Sen kommer hans förklaring:
    Nära betyder att jag är nära dig och det betyder inte komma och ta dig skönt! Nej det betyder att säga hej! Du drar egna slutsatser och det är farligt!!

Jag dööööööööööööööööööör!

Om man vill komma förbi när barnen har somnat för att säga hej, ja då skulle jag också dra mina egna slutsatser. Den kommer du inte att sakna! Minus ryser
    Ernst Hugo skrev 2011-07-29 19:26:07 följande:

Skickade nu så jag lär märka antar jag Skrattande

Kul!

Hoppas att hon hör av sig!  
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-29 19:59:04 följande:

Tjohooo! ny dejt iövermorgon Solig

Maffe!
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-29 20:45:24 följande:

Eller hur...
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-29 20:15:57 följande:
    Yeaaaah! That's what I'm talking about

Och du är mycket klok som lyssnar på mina ord Cool

Liite ömsesidigt som jag kunde förstå det *L*Tackar Solig Går o småvisslar lite här hemme och ser fram emot det. Nu skall man bara jobba på att sänka sina förväntningar.............pust

Ja det är lätt att dra iväg för mycket. En till dejt är jättepositivt och en bit på vägen, men det är ingen garanti för att man inte landar på skalbaggsryggen igen. Lite nedtoning kan vara bra. Men nu ska vi inte vara domedagsprofeter. Låt oss fira!

Skål
  • Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-07-29 21:26:59 följande:
    Ny här, får man vara med???

jag, tjej, 32 år gammal, 2 st barn, varit singel i ca 2 månader bara men har varit på g att göra slut ett bra tag så jag har kommit längre än dessa 2 månader.

Har börjat nätdejta lite nu men ännu inte varit på dejt IRL.

Känner mig lite feg, ge mig styrka
    Det får man *bjuder in och låtsas vara TS*

Kul att du i alla fall vågat dig ut på nätet om du känner dig mogen för det. Tänk på att även om den du ska dejta inte är fyrverkerier och stjärnsmällar på en gång så kan man gå ut och träffa någon och förhoppningsvis bara ha en bra kväll i alla fall.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!