Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-11-16 22:59:59 följande:
    De spritfyllda äcklen i hörnet, menar du?
    nä inte dom heller, kan ju finnas någon som bara är lite lullig kanske. nu får du vara lite posetiv
    kristinah skrev 2011-11-16 22:57:06 följande:
    näe så långt far jag inte imorrn - det får bli härikring - i den kungliga huvfudstaden

Men alla trevliga mysiga folk på HP verkar bo i Gbg..så lyllos er
    synd att du bor så långt bort
  • Anonym (h)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-16 23:25:35 följande:
    Haha  ja. Jag hade lovat att återkomma med besked imorgon men han ringde nu ikväll och sa åt mig att inte dra ut på det eftersom jag ville träffa honom. Haha, självsäker :-P Så jo nu ska vi ses imorgon. Får vi hoppas att han inte har en sambo som han glömt berätta om..
    lycka till du får väl fråga han imorgon om han har glömt och berätta om han har sambo eller inte
    Niklas2k skrev 2011-11-16 23:27:53 följande:
    hmm.. FL kanske är bättre än dejtingsidorna..
    det kanske det är
  • Anonym (h)

phu hur ska jag orka vara vaken i 8 timmar till??? någon mer som ska vara vaken hela natten??

• Anonym (h)
    Niklas2k skrev 2011-11-16 23:51:35 följande:
    Jag brukar ofrivilligt vara vaken hela natten men ungarna är rätt friska nu så det blir både dagis och skola imorgon och då har jag en tendens till att åka hem och sova istället för att göra det jag ska. Jättebra.
    hehehe det kan man oxå göra. själv sitter jag på jobbet och det är göör lugnt
  • Anonym (h)
    Niklas2k skrev 2011-11-16 23:57:52 följande:
    Ja, men problemet är ju att jag inte kan sova sen på kvällen.. men då får jag jobbet gjort då istället iofs.
    det kan vara lite jobbigt. vad jobbar du med?
  • Anonym (h)
    Niklas2k skrev 2011-11-17 00:15:07 följande:
    Jag pysslar med IT. Jag vill kalla mig utvecklare men jag gör allt möjligt. Någon speciell titel har jag inte.

Vad gör du själv?
    jobbar innom vården med handikappade
  • Anonym (h)
    Niklas2k skrev 2011-11-17 01:58:36 följande:
    Ingen action på jobbet?
    ingen alls, tänkte börja städa lite om en time eller två. dock så sitter jag och pratar med en kille från hp på msn så lite trevligt är det allt nu
    vad hittar du på då?
  • Anonym (h)

hmmm nä det var inte någon kille för mig har redan dissat han

• Anonym (h)

hahaha jag måste vara för snäll. dissat killen men han fortsätter att prata med mig

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!