Inlägg från: FredrikCA |Visa alla inlägg
  • FredrikCA

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

GNU? 

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA

AFK

Addictive Forum Kindheartedness

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA

Utan bokstäver ingen mening :) Nej jag är tydligen rastlös...

• FredrikCA
    Legacy skrev 2012-04-10 11:40:44 följande:
    Helst inte va, ICS hade fått mig på bättre humör.
    Android-nörd alltså? Hur man kan tycka om det dalvik hacket är för mig oförståligt. ack ack ack :P
  • FredrikCA
    Anonym skrev 2012-04-10 11:40:44 följande:
    Träffade en jättetrevlig kille på Happy Pancake, vi träffades några gånger och det var så himla bra och mysigt. Inget hångel... och det är ju nästan problemet.
    Sedan tyckte han att jag var för reserverad och då visade jag mer känslor och han gillade det... han sa att han ville ses igen och nu har vi inte hörts av på ett tag...
    Vet inte vad jag ska göra? Tänkte ringa nu och fråga rakt ut... men usch, det är lite jobbigt Men måste göra det.

Behöver lite peppande ord!
    Vem tog initiativet till första dejten?
  • FredrikCA
    Legacy skrev 2012-04-10 11:43:46 följande:
    Låt mig gissa, Du jobbar med android utveckling?
  • FredrikCA
    Legacy skrev 2012-04-10 11:47:24 följande:
    pft knappast, in my dreams! Ingen vill betala för mina appar. App app app
    Inte konstigt, Du har ju valt helt fel platform om du vill tjäna pengar på något annat än annonser :P

(Jag jobbar förövrigt på relaterat företag; Men huvudsakligen inte med just detta system) 
  • FredrikCA
    Legacy skrev 2012-04-10 11:51:01 följande:
    Eller så tar mitt ordinarie jobb för mycket tid.

Men lycka nyss va, hittade en NFC--tag i mitt passerkort av en slump när mobilen låg på det  
    Yippie :) Vilken lycka, Det måste nästan kännas lika skönt som hitta en JTAG på någon obskyr enhet :P
  • FredrikCA

Hmm passerkort förövrigt kan det vara något annat bolag i den region än /// ?

• FredrikCA
    Legacy skrev 2012-04-10 11:57:52 följande:
    nä, detta var större lycka. Nu slipper jag köpa en tag till ju! Drömmer 

Och inget skitsnack om android här nu, det är världens sötaste OS. Mina barn ska heta typ android. Och .... Honeycomb och sånt skit. Jag ska ha massor med barn uppenbarligen med tanke på alla versioner

Det och katter. Crazy cat/babylady. Det är jag det.

Kanske ska sluta sniffa på spritpennan på jobbet nu....        
    Man kan gilla idén med android, Men implementationen är ju skrämmande ineffektiv och platformen så fragmenterad idag att det nästan är hopplöst. Jag tror windows 8 kommer ta mycket av android marknaden på sikt, Om dom bara lyckas få lite kvalitativa applikationer i sin store annars är det väl inte fruktansvärt svårt att konkurrera med alla 15000 hello world appar på android :)
    iOS lär ju aldrig licensieras men systemet är ju hästlängder effektivare, Och framförallt så har man låg och förutsägbar latens tillskillnad från både .NET och dalvik :)

Men nåja min subjektiva åsikt, Kände mig bara tvungen att kasta lite på det när det ändå var uppe som ämne :P 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!