Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym(ny): Klart du gör!!! Lycka till och glöm ej berätta hur det gick sen

• Vanilla ice queen

Men alltså varför har ni hångellistor som singlar? Då är det ju bara att tuta och köra Min lista (dock inte hångel) som gift har alltid toppats av Hasse Aro. Har tom försökt få till honom som vän på FB för att kunna lägga in en riktig stöt. Men han har nog mistänkt mina smutsiga planer och inte accepterat mig som vän *surar*

• Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2011-11-30 18:51:25 följande:
    Tycker du skall plugga lite Birkler istället för att stöta på Hasse Aro

Hångel- och sexlistor gäller ju oavsett, de tar man med in i ett förhållande! 
    Gud vilken bra tråd det här är! Lär mig massor med nytt man ska alltså ta med hångellistan in i nästa förhållande. Detta är ju en görbra opening line till min date nästa lördag Gött!
  • Vanilla ice queen
    Lattjo skrev 2011-12-01 08:35:26 följande:
    Jag behövde inte prata om mitt "problem" för jag vart tokdissad på kvällen, lika skönt det kanske? Från att innan varit hur på somhelst till att nu inte ens prata med mig, jaja hans förlust ;) Nu är det bara att ge sig ut där igen och hitta någon ny intressant människa. Som inte är 25 år äldre för det verkar mest vara dom jag drar till mig...

En intressant sak jag märkt... Alla är typ bergsbestigare och äventyrare med vältränade kroppar. Vart är alla "normala" människor som inte flyger jorden runt och bestiger berg och åker på safari i parti och minut? Eller kan det helt enkelt vara så att dom överdriver liiiite ;)
    Hahaha klockrent! Sen jobbar alla med IT och komunikation och är jättesnygga.  Jag har också ryggat för att folk är för på. Jag vill kunna skriva med personen ett bra tag så man får en känsla innan jag vill ses. Jag trodde aldrig att jag skulle vilja gå på date utan har bokat in för att jag haft lite svårt att avvisa och sen glömt bort det. Men nu har jag en IT kille som ska bestiga mout everest i sommar och som kanske inte är sjukt snygg men otroligt gullig som jag mailat A4an med varje dag med de senaste två veckorna och som jag knappt kan vänta att få träffa nästa lödag irl för magkänslan säger JAAAAA! Så hold on, det kan ju dyka upp ett guldkorn till dig bland alla dessa presentationer från äventyrare som får din magkänsla att ropa JAAA! också Nu hoppas jag bara att min magkänsla stämmer {#emotions_dlg.flower}
  • Vanilla ice queen
    Anonym (ny) skrev 2011-12-01 09:52:27 följande:
    Jag var ju på min första dejt igår. Nu vill han bjuda mig på middag hemma hos sig på lördag. Skulle ni våga det eller borde jag föreslå nåt annat??
    Säger som övriga här. Om magkänslan var bra så hade jag tackat ja absolut!
  • Vanilla ice queen

Shit min danspartner har av förståeliga skäl valt att göra mig singel även på buggen så nu måste jag ut med sånna kontaktanonser också *suck*. Jag måste vara hemsk eftersom jag råkar såra män utan att tänka på det:(( Eller så är män alldeles för känsliga! Behöver köpa massor med ödmjukhet tror jag eller ett par extra bollar till min nästa buggpartner och nästa pojkvänn;))

• Vanilla ice queen

MammaHeidi: Jo men just nu har jag bara ögon för min date och han bor i Helsingfors... Men om inte det fungerar så är din ide mkt bra ( att jag inte tänkt på det själv hahaha;))

• Vanilla ice queen

MammaHeidi: Jag bor i Eskilstuna. Men jag söker inte efter en seriös relation utan vill mer ha en pojkvän som jag kan åka till eller att han åker till mig. Jag vill liksom inte dela hela mitt liv med någon...

Glädje58: Hahaha vad bra

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!