Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Anonym(ny): Klart du gör!!! Lycka till och glöm ej berätta hur det gick sen
Anonym(ny): Klart du gör!!! Lycka till och glöm ej berätta hur det gick sen
Men alltså varför har ni hångellistor som singlar? Då är det ju bara att tuta och köra
Min lista (dock inte hångel) som gift har alltid toppats av Hasse Aro. Har tom försökt få till honom som vän på FB för att kunna lägga in en riktig stöt. Men han har nog mistänkt mina smutsiga planer och inte accepterat mig som vän *surar*
Shit min danspartner har av förståeliga skäl valt att göra mig singel även på buggen så nu måste jag ut med sånna kontaktanonser också *suck*. Jag måste vara hemsk eftersom jag råkar såra män utan att tänka på det:(( Eller så är män alldeles för känsliga! Behöver köpa massor med ödmjukhet tror jag eller ett par extra bollar till min nästa buggpartner och nästa pojkvänn;))
MammaHeidi: Jo men just nu har jag bara ögon för min date och han bor i Helsingfors... Men om inte det fungerar så är din ide mkt bra ( att jag inte tänkt på det själv hahaha;))
Glädje58: Hahaha är du man. Har trott att du är kvinna tills nu
Glädje58: Föda barn är inte särskilt jobbigt om man begär allt knark de kan åstakomma
MammaHeidi: Jag bor i Eskilstuna. Men jag söker inte efter en seriös relation utan vill mer ha en pojkvän som jag kan åka till eller att han åker till mig. Jag vill liksom inte dela hela mitt liv med någon...
Glädje58: Hahaha vad bra