Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-06-05 23:35:28 följande:
    Ooo spännande med så många dejter på gång. Vilket minne du har dåGlad Hur går det för dig då Colan?

Ja hur ska jag säga. Han är lång och mörkhårig, brunbränd, trevlig, rolig och helt galen. (Jag har en liten förkärlek till galna människor.)Men det finns dock ett litet orosmoln som jag inte riktigt kan konfirmera ifall det stämmer än men som jag tror det kanske kan göra. Han tycker nog om att festa lite för mycket. Vi pratades vi idag på telefonen och han får mig att skratta så mycket. Men som sagt orsomolnet finns där. Får väl se tiden an.
    Minnet brukar funka rätt bra för det mesta, dock inte i kombination med någon slags tidsuppfattning. :P

Jadå, hur går det för mig? Det undrar jag också! Skrattande Det undrar jag verkligen... Obestämd Skulle nog behöva coola ner en aning, iväntar iaf mejl och jag är kass på att vänta :P

Fått ett par andra idag dock: Ett från nån ny stjärna på hp som helt enkelt bestod i en fråga om jag varit gift? Utförligt och bra... Så ett mejl med faktisk rätt kloka saker från min stalker. Häpp! Men det var ju i vilket fall inte nån av dem jag väntar på direkt... Suck! Is i magen nu...

Det låter ju lovande för din del - men mindre bra med orosmomente. "Bara" att vänta och se, försök ha kul under tiden!   
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-06-06 08:09:37 följande:

Jajamen. De skall vara barnvakt åt tösen, följer med dit och lämnar. De har beordrat närvaro på fika. Det roliga är att de inte känner mig, men jag vet av outgrundliga anledningar exakt vilka de är.
    Haha, det var ju lite udda. Hoppas att gått bra.
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-06-06 12:09:54 följande:
    Haha det finns så mycket roliga kommentarer man får på HP. Haha "är du gift?" ja det var ju rakt på sak iallafall. Skippa skitsnacket liksomFlört. Hoppas du får det rätta mailet snart iallfall. 

Ja, jo.. men han frågade om jag varit. Borde kanske ha svarat : Nej jag fyllde i skild för skojs skull? Obestämd Men han fick ett kort och ärligt svar istället. Som man frågar får man svar. Han svarade inte på det men tur det, hade inte direkt lust att mejla mer med honom... :P

Hoppas kan man ju alltid men det verkar rätt dystert med det. Jag är väl för nojjig eller fel typ eller något. Rynkar på näsan   

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-06 12:24:38 följande:
    Är du gift? det brukar jag fråga,om jag tycker det verkar så...Obestämd
    Haha, du är rolig du... Har fyllt i skild i statuen där, fast det stämmer ju iofs inte än men gift kändes osmidigt att fylla i xD Singel funkar väl iofs men, men... Spelar ingen roll för tillfället. Skulle ju kunna slänga in en något kummare bara för att mejla lite kanske? Men jag har ingen lust...

Hade fått mejl från min andra stalker idag, jag som nästan trott han gett upp. Skitkul.  
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-06 13:03:05 följande:
    Hmm, undra om det blir en dejt för mig idag. Vi har visserligen bestämt tid och plats men skickade ett sms för några timmar sen där jag frågade om han är laddad för kvällen. Men har inte fått något svar. så då är ju frågan om jag inte får svar ska jag då masa mig in till stan? 
    Han kan ju ha en vettig anledning till att inte svarat men det låter inte kul. Obestämd
  • Cocacola

Alla upptagna med annat?

Började dagen med att min äldsta sa - Mamma, det är en skata inne!

Kikade upp lite lagomt yrvaket och insåg att ungen hade rätt xD Så jag började dagen med att försöka få ut skatan :P Osäker på om det var skatan eller jag som sabbade modemet dock, eller nån av ungarna? Jaja, i vilket fall blev jag utan internet i den vevan. Fast jag trodde att det bara gett upp eller något. Sånt där ska inte drabba mig som är oteknisk :P Tyckte jag kollade allt jag kunde men jag gjorde visst inte det för exet fixade det snabbt som attan en och ringde och undrade om jag skämtade när jag sa att jag inte fick igång det... Han borde känna mig bättre än så tycker jag. xD    

• Cocacola
    magus skrev 2012-06-06 22:26:58 följande:
    whaz up ding dongs? Mår alla bra? Vafan smecker har du gått å skaffat fruntimmer?

Haha, läget själv?

Jag är trött, mycket åt mitt stackars huvud nu Tungan ute men det blir nog bra. Men att avsluta en massa gammalt parallellt med att ordna med allt nytt tar på krafterna.  

Hade lite kul åt mig själv idag. tör mig av någon anledning inte alls på att exet träffat en ny och till och med klurat på att flytta ihop med henne och hennes barn i mitt hus. Däremot blev jag inte alls glad idag när han sa att han tänkt fråga en av våra gemensamma bekanta om han fick köpa några pelargoner av henne. Så fan heller sa jag! Bra man reagerar på rätt grejer... xD Men det är nog bäst att förse honom med några pelargoner tror jag...
  • Cocacola
    magus skrev 2012-06-06 22:28:31 följande:
    Att ha ett skatbo vid huset betyder tur och lycka.  Skrattande

Skatboet har varit där länge, men tomt. Fast i år har det flyttat dit ett par skator, kan kika på dem när jag ligger i sängen. Kanke dags för lite tur och lycka nu då? Saker och ting har ju faktiskt gått åt rätt håll på sistonde - galet tempo bara! xD
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-06-06 22:41:04 följande:

Ah. Men om jag skaffat henne så är det hon som skall blinka?

Det låter som att det var tur att hon skaffade dig istället för tvärtom...
  • Cocacola
    magus skrev 2012-06-06 22:58:24 följande:
    ha.. ja.. hm.. För husfriden då eller?

Nä, för mitt sårade egos skull! xD

Varenda grej jag pysslat med på sistonde som lixom är min greg, eller mina då... Är det någon jag känner som gör bättre. Inte alla samtidigt då men va fan! xD Pelargoner är eller har iaf varit lite min grej.  Så nu jävlar ska han få pelargoner tror jag xD Jag lär ju knappt ha plats för några när jag flyttar som det verkar. Kanske ska hiva dit varenda en? {#emotions_dlg.djavulsk} 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!