Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Laurora, är du kvar? Har en fråga till dig...

• Glädje58
    takida skrev 2012-01-11 15:19:25 följande:
    Jag hade aldrig klarat mig utan diskmaskin... klarar mig knappt med ju;)

I huset jag bodde i innan hade vi två diskmaskiner. Med tanke på hur det såg ut, så borde vi haft en till  Skrattande
  • Glädje58
    Anonym (Skrivkramp) skrev 2012-01-11 05:06:46 följande:
    Min tjej äter såna sen ca. 10 år, och dom hjälper väl rätt skapligt mot hur det var innan, MEN dom mer eller mindre förstör sexlivet då "intresset" i stort sett har försvunnit från hennes sida!

Då är frågan om det är mirakelmedicinen för mig? Har inte haft sex på tre år, kommer jag att få uppleva det framöver, kanske... De tabletter jag fick skulle kunna ta bort suget efter sex och jag kan börja leva lyckligt igen. Fan va svårt, vill ju ändå hoppas att jag ska träffa någon.

Hur lång tid sitter den effekten kvar om jag slutar med pillren?
  • Glädje58
    Anonym (Skrivkramp) skrev 2012-01-11 17:55:04 följande:
    Hon bytte ett tag till Voxra och då blev det bättre (sexlivet alltså, eller egentligen allt), men här i höstas så föll hon tillbaka i samma trall som innan hon började med antideppresiva, så hon vart tvungen att börja ta tabletterna hon hade innan Voxra igen, med klent intresse för sex.

Är Voxra en starkare kur?
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-01-11 18:02:22 följande:
    så nu har man nycklarna till lägenheten så då kan man börja flytta lite imorgon :-:

Jag har börjat att rensa i min lägenhet. Vill gärna att jag blir av med allt jag inte behöver inför min framtida flytt. Jag lever fortfarande bland flyttkartonger och papperskassar. suck...
  • Glädje58
    Laurora skrev 2012-01-11 18:14:29 följande:
    ...Post+dammsugare=krig...
    Haha... fy fan vad spännande att komma hem varje dag Skrattande

Attans vad dammsugaren spinner idag, är det någon katt där inne?
  • Glädje58

Laurora, din dammsugare. Har den en sån där knapp där det står PARTY på? Du vet, torkar upp spyor, hämtar drinkar, suger upp jordnötter från golvet. skickar lappar från en person till en annan som man vill stöta på?

• Glädje58
    Smecker skrev 2012-01-11 18:48:33 följande:

Tabletterna fasas ut, man får aldrig sluta tvärt. Påverkan på sexlivet sitter i tills man slutat helt med dem. 2-4v brukar det ta.

Jag väntar tills jag träffa min andra läkare på måndag. Sen har jag en dejt på gång, men jag tror inte att det är något som är intressant men jag ska inte säga inte. Hon kallar sig för gumma och det är väl inte riktigt det jag är ute efter. Har heller inte sett något foto på henne ännu. Men dumt att börja med tabletter nu om det skulle utveckla sig till något givande.

Har ni gått på någon dejt och inte fått något foto på personen innan första träffen?
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-01-11 18:55:49 följande:

så himla skönt, ska börja flytta lite saker imorgon och packa lite mer

Fick en intresseanmälan från boplats. En fyra i vasastan, 86 m2 och 7500 kr. synd att det var flera tusen som hade sökt den. En helt perfekt lägenhet för mig. Gott om utrymme för singelfester haha...
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-01-11 22:37:26 följande:
    Såna hot shots skall väl inte läsa Fexeus..? Gå på storviltet direkt med The Game istället.. Tungan ute

Jag har hört flera prata om den boken. Är den bra eller skit? Vem har skrivit den?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!