Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag har också dumpat en polis nyligen. Han var... bra... ... men på tok för ung och på... Så han rök! *poff*

Jag kan flyga, jag är inte rädd...
  • FjärilVingad73
    målar havet blått skrev 2012-05-29 22:40:52 följande:
    Nä nu ska jag ta boken..Läckbergs senaste,himla bra....o så blire sängen NAtti!
    Nattinatti!
  • FjärilVingad73

Jag var på en trevlig dejt i tisdags och vi ska ses igen. Messar dagligen.

• FjärilVingad73

Inga fjärilar i magen för den killen ännu men han var trevlig och vi hade en bra dejt. Sen får man se vad som händer...

• FjärilVingad73

Vem vet vad det blir med killen jag dejtade... Vore ju najs att falla för nån inom lagom avstånd liksom! Men kärlek? För tidigt att säga, sånt känner inte jag på första dejten...

• FjärilVingad73

Haha! Känner ni andra direkt om det är nåt eller inte liksom? Vi hade trevligt och roligt, jag ger det fler chanser...

Den som väntar får se!

• FjärilVingad73

Att bara vara med honom kändes bra, samtalet flöt på bra, vi hade en del gemensamt att diskutera vad gällde barnen och vi hade roligt. Jag har aldrig fallit för någon på stört, det brukar ta ett tag. Och för mig är vänskapen och humorn viktig, så sånt spelar in.

Sen om/när vi blir intima så spelar ju det också stor roll... Jag levde 15 år i ett äktenskap där samlivet inte fungerade, och så vill jag aldrig ha det igen...

• FjärilVingad73
    Cocacola skrev 2012-05-31 22:11:28 följande:
     Va fan! xD

Har kikar man in i tråden i hop om att komma på andra tankar och så snackar ni om intimitet och samliv... :P
    Intimitet och samliv is the thing ju!
  • FjärilVingad73

Min dejt får hem sin grabb idag, så vi kan inte ses... Och nästa vecka har jag mina kottar... sen är jag på Rhodos en vecka, och sen har jag barnen veckan efter det... Faaan.... Vill ses ju!

• FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-06-01 10:24:42 följande:
    Finns det hjärterum finns det stjärterum. Allt går att lösa, det måste inte vara över natten så länge ni får ses.
    Jaa, vi får lösa det på något vis helt enkelt...
    Över natten har vi överlag inte funderat på än!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!