-
Byt plats på mannen och kvinnan, iaf inledningsvis, så är jag påSmecker skrev 2012-01-27 20:14:58 följande:
-
Bad ass, baby....bad ass!Smecker skrev 2012-01-27 20:18:52 följande:Funkar säkert, så länge jag inte är mannen..
Du vill inte ha fullt krig som du inte kan vinna
Om jag inte kör det taktiken så kan jag prova att gå en rund i stan naken, alternativt i några snygga underkläder, när jag är sugen. Och bara hålla tummarna att nån dyker upp
-
takida skrev 2012-01-27 21:26:52 följande:Åhh vad jag längtar efter min dejt! Jag måste nog erkänna att jag är kär, för första gången på flera flera år
. Det är skit att han bor långt bort o att vi inte kan ses så ofta men samtidigt så är det bra. Jag har vant mig rätt hårt vid att vara själv mycket o gå från det till att träffas massvis skapar bara en panikkänsla hos mig. Men inte med honom
i långa loppet lär det inte funka men här och nu är det helt perfekt! Han är så himla mysig, söt, rolig och charmig!
-
Jisses! Precis sett filmen "Crazy stupid love" och killen som spelar Jacob i den filmen - my god! Rent utseendemässigt är han kanske inte den hetaste, men hans karaktär i filmen..ojoj! För att uttrycka mig fint så fick han min mage att pirra
Alldeles varm nu
-
Det låter perfekt!bellis79 skrev 2012-01-28 11:20:37 följande:Hade en underbar kväll igår, var så nice, förfest där det diskterades lite han jag träffade men sen punkt om det.
Sen ut o dansa, träffa en gammal dejt som var på mig som en igel igår o jag var uppmärksammad av andra, jag bara njöt bara av detta för just det jag behövde.
Fick mess av folk som förstått att jag är singel igen o ingen som jag vill ha kontakt med o det låter konstigt men jag behövde bara få känna att fasiken jag är en bra tjej o det finns hopp o att det är han som missar en bra tjej o jag är lite irriterad att han inte själv kunde förstå att han inte behandlade mig bra o sa ifrån o att han behövde egentid o att det gick så långt att jag fick säga ifrån.
Fick ng minut igår ute då jag tänkte på honom men gick över snabbt o vi dansa hela natten o jag var så glad o i form..
Nu ser jag framemot ikväll:)
Och ikväll ska det bli ännu roligare, det vågar jag nästan lova!
Ses om några timmar!
-
Tack!NatalieH skrev 2012-01-28 13:53:18 följande:Hoppas ni får trevligt
Alla tjejer i tråden hade varit välkomna om ni bodde närmre. Skitsamma att jag har en liten lägenhet...jag kan trycka ihop er
-
Jag lever! Trots att jag var ute i Malmö halva natten. Ingen som vågar skjuta på mig minsann
Däremot delar jag ut en stor mjuk bakiskyss till den fantastiska människa som kommer hit med massa choklad och annat godis, samt lite läsk.
Kom igen! Först till kvarn gäller...
Vem nappar först? -
Vadå orkar inte köra? Jag lider ju här...och jag erbjuder en bakiskyss med en smakkombination av vitlök och alkoholRacer x skrev 2012-01-29 16:58:57 följande:Låter ju bra..
Äh, hinner nog dit först. Tar väl bara 20 minuter att köra. Men jag orkar fasiken inte köra.
-
Icke! För rätt person är detta högsta vinstenHeidi1 skrev 2012-01-29 17:16:15 följande:du får nog erbjuda mer för att någon ska orka köra .
Hade ni skoj i går?
Ja vi hade jättekul! Riktigt trevlig kväll. -
Fick nyss mail av en man som tydligen är sambo men som ville ha med mig på hockey imorgon. Mitt svar blev att en upptagen man är lika intressant som en sten i en hundrastgård. Han svar blev "Hehe, va?"
Intelligensen flödar!